کره خرم سنتی یک محصول درجه 1
کره خرم سنتی یک محصول درجه 1

کره خرم سنتی یک محصول درجه 1 از شرکت لبنیات ایران خرم است که در بسته‌بندی‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شود. کره‌های تولیدی برند خرم دارای عطر و طعم فوق‌العاده‌ای هستند و مناسب استفاده در وعده صبحانه و پخت و پز انواع غذاها است. در این راستا بسیاری از رستوران‌ها و کیترینگ‌ها، کره خرم را در کنار غذای خود سرو می‌کنند تا مشتریان از طعم بی‌نظیر غذا همراه با کره بیشتر لذت ببرند. با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید تا اطلاعات مفیدی را درباره خواص این نوع کره درجه 1 در اختیار شما قرار دهیم.

 

فهرست عناوین

درباره شرکت تولید کننده کره خرم

شرکت لبنیات ایران خُرّم در سال 1369 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و پیش از این مصرف کنندگان تولیدات این شرکت را با نام لبنیات بلغار می‌شناختند. لبنیات ایران خرم در سال‌های متمادی از فعالیت خود توانست به موفقیت‌های زیادی برسد تا اینکه در صنعت لبنیات ایران به جایگاه مناسبی رسید.

از خصوصیات بارز این شرکت لبنی می‌توان به خوش‌نامی، تعهد و صداقت اشاره کرد که با مشتری مداری توانسته یک محصول خوب و با کیفیت را در بازار عرضه کند. در حال حاضر شرکت لبنیات ایران خرم در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات جدید لبنی با کیفیت بالا به خصوص کره خرم یک محصول درجه 1 فعالیت دارد تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان متعهد به برند خرم باشد.

لازم به ذکر است، این شرکت لبنی در گذشته بزرگترین وارد کننده کره در ایران شناخته می‌شد و کره هلندی، کره نیوزلندی و کره ایرلندی را بسته‌بندی و در بازار ایران توزیع می‌کرد. این کره‌های خارجی از چربی بیشتری برخوردار بودند و به همین دلیل طعم چرب‌تر و رنگ زردتری داشتند. در حال حاضر واردات کره به کشور ممنوع اعلام شده است و کره خارجی دیگر در بازار بسته‌بندی نمی‌شوند و شرکت‌های‌ وارد کننده به تولیدکنندگان کره تبدیل شده‌اند و کره خرم سنتی متولد شد.

بسته‌بندی‌های مختلف کره خرم سنتی محصول درجه 1

شرکت لبنیات ایران خرم، کره‌های تولیدی را در بسته‌بندی مختلف به صورت فرم سیل و فویل آلومینیوم تولید و عرضه می‌کند. فرم سیل همان بسته‌های ظرفی کوچک است که اغلب در رستوران‌ها و کترینگ‌ها برای سرو چلو و پلوهای رستورانی یا بیرون‌بر از آنها استفاده می‌کنند. بسته‌های فویل آلومینیوم نیز در اندازه‌های مختلف با وزن 10 گرمی، 15 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی و 250 گرمی موجود هستند. این تنوع بسته‌بندی باعث می‌شود که مشتریان و مصرف کنندگان متناسب با نوع نیاز خود اقدام به تهیه کره خرم سنتی کنند.

ارزش غذایی کره خرم سنتی

یکی از پر مصرف‌ترین محصولات لبنی در بازار، کره است که از شیر تازه گاو تهیه می‌شود. این محصول ارزش غذایی بسیار بالایی دارد چرا که ترکیبات آن حاوی مقادیر زیادی مس، روی، منگنز، ید، سلنیوم و ویتامین‌های D، K و E و سایر مواد مغذی برای بدن است.

خواص کره خرم

کره این ماده لبنی خواص بسیاری دارد که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت:
– خاصیت ضد سرطانی: این محصول حاوی ترکیبات مفیدی است که باعث کاهش جرم چربی در بدن می‌شود و به جلوگیری از سرطان سینه نیز کمک می‌کند. همچنین حاوی مقداری زیادی ویتامین A است که از خطرات سرطان پروستات و روده بزرگ نیز جلوگیری می‌کند.

– کاهش کلسترول بد: کره دارای چربی غیر اشباع است که مصرف آن منجر به کاهش کلسترول بد در بدن می‌شود و به سلامت قلب و عروق کمک کرده و مانع سکته قلبی خواهد شد.
– تقویت سیستم ایمنی بدن: کره حاوی آنتی اکسیدان فراوانی است و باعث تقویت سیستم ایمنی در بدن مصرف کنندگان می‌شود.

شما می‌توانید کره خرم سنتی را در انواع ابعاد و بسته‌بندی مختلف از وب سایت مویرگی به عنوان معتبرترین فروشگاه آنلاین و پخش عمده مواد غذایی خریداری کنید.

کره خرم سنتی یک محصول درجه 1
کره خرم سنتی یک محصول درجه 1 18

بسته بندی جدید

ابتدا شرکت لبنیات ایران خرم در راستای صداقت مداری تصمیم گرفت تا کره خرم سنتی را در یک بسته متمایز از کره‌های خارجی به بازار کند. اما با ممنوعیت قطعی واردات کره و همچنین نامأمنوس بودن مردم با بسته بندی جدید این کره تصمیم گرفت به طراحی نخست در بسته بندی کره رجوع نموده و این کره را همان بسته بندی سابق در بازار عرضه نماید. این موضوع سبب شد تا اقبال دوباره‌ای برای این کره تازه متولد شده پدید آید.