بازرگانی گلستانی
بازرگانی گلستانی 30 ساله شد

بازرگانی گلستانی مجموعه‌ای متشکل از واحدهای تأمین و توزیع محصولات غذایی در سطح خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است. محمد قدری گلستانی یکی از تجار و بازرگانان نامی ایرانی و اهل مشهد، بنیان گذار بازرگانی گلستانی است.

مجموعه بازرگانی گلستانی در ابتدا در سال 1371 و در چهار راه میدان بار مشهد بنا نهاده شد و فعالیت خود را در حوزه عمده فروشی مواد غذایی و لبنی بود. چهار راه میدان بار مشهد یکی از مراکز فروش عمده کالا در سطح شهر می‌باشد. اما در سال 1378 و در راستای توسعه مجموعه، بازرگانی گلستانی به مصلی مشهد، که بزرگترین مرکز توزیع و فروش مواد غذایی در شرق کشور است نقل مکان کرد و به بزرگترین مرکز توزیع و پخش لبنیات در منطقه بدل گردید.

 

فهرست عناوین

بازارهای شهرداری

در سال 1389 بازرگانی گلستانی ضمن عقد قرارداد با شهرداری مشهد، علاوه بر عمده فروشی و پخش مواد غذایی، اقدام به احداث و بهره برداری از 6 بازار مواد غذایی در نقاط مختلف شهر مشهد به مساحتی بالغ بر 18000 متر مربع نمود تا در راستای کمک به حقوق مصرف کننده امکان ارائه کلیه اقلام مواد غذایی با تخفیف 5 تا 25 درصدی را برای عموم مردم فراهم آورد. بازارهای شهرداری یا همان شهرما از محبوب ترین برندهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مشهد مقدس به حساب می‌آید.

افتتاح واحد پخش مویرگی بازرگانی گلستانی

با تلاش و برنامه ریزی هدفمند مدیران و در راستای ارتقای فعالیت، در سال 1391 واحد پخش مویرگی بازرگانی گلستانی راه اندازی شد تا کلیه عمده فروشی‌ها و خرده فروشی‌های محلی استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی را تحت پوشش قرار دهد. واحد پخش مویرگی بازرگانی گلستانی را نیز می‌توان بزرگترین مجموعه‌ی تأمین و توزیع مواد غذایی در سطح شرق کشور دانست.

پخش مویرگی از رسته‌های مهم بازایابی محسوب می‌شود که در آن بازاریاب بصورت چهره به چهره مشتریان را ویزیت می‌کند. سیستم پخش مجموعه نیز فاکتورهای سفارش گرفته را توزیع می‌نماید که بازرگانی گلستانی توانست بخش قابل توجهی از این بازار را از آن خود نموده و خود را به عنوان یکی از برندهای معتبر در این حوزه مطرح نماید.

افتتاح فروشگاه آنلاین مویرگی

همزمان با 30 سالگی افتتاح بازرگانی گلستانی، همزمان با گسترش فضای مجازی و رونق کسب و کارهای اینترنتی این مجموعه نیز از پیشتازان این عرصه بود و با راه اندازی فروشگاه آنلاین پخش عمده مواد غذایی با برند مویرگی و دامنه muiragi.com به نخستین فروشگاه پخش مویرگی آنلاین مواد غذایی شرق کشور بدل گردید. سایت مویرگی فروشگاهی است که خرده فروشان، عمده فروشان، سوپر مارکت داران، رستوران داران، آشپرخانه‌ها، کافی شاپ‌ها فست فودی‌ها، هتل‌ها، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشتریان این فروشگاه آنلاین می‌توانند از آن بهره‌مند باشند.

در فروشگاه مویرگی خودت ویزیتور خودت باش

فروشگاه مویرگی با شعار خود ویزیتور خودت باش فعالیت خود را آغاز نمود. از مزایای این فروشگاه می‌توان به شفافیت قیمت، بروز بودن قیمت، آگاهی از تخفیف و طرح‌های روزانه اشاره نمود. در سامانه مویرگی مشتریان می‌توانند به راحتی کالای مورد نیاز خود را از طیف وسیعی از محصولات جستجو، مقایسه و انتخاب نمایند. تمام ویژگی‌های پخش مویرگی در این سامانه پیش‌بینی شده است و مشتریان می‌توانند از مزایا و امکانات این سامانه آنلاین فروشگاهی بهره‌مند شوند. برای آشنایی بیشتر با سایت مویرگی و قوانین آن می‌توانید به بلاگ سامانه مراجعه فرمایید.

نمایندگی برندهای محبوب

به لطف خدا و با تلاش و همت مدیران، کارکنان و ناوگان توزیع، اکنون بازرگانی گلستانی به بزرگترین توزیع کننده محصولات لبنی کشور بدل گشته است. این مجموعه افتخار نمایندگی فروش و توزیع برندهای معتبری چون: روزانه، کاله، چوپان، هراز، دلفین، شیررضا، پگاه، خرم، رعنا، شنگر، سلامت، آب حیات و … را دارا است تا فرآورده‌های غذایی با کیفیت را به دست هموطنان گرامی برساند. تولیدکنندگان بزرگ و برندهای معتبر می‌‌توانند جهت همکاری با بازرگانی گلستانی با شماره 05133667080 تماس حاصل فرمایند.