روشهای ارسال

روشهای رسال در سایت مویرگی انحاء و اشکال مختلف امکان پذیر است. مویرگی مفتخر است تا با بهره‌مندی از ناوگان بزرگ حمل و توزیع بازرگانی گلستانی سفارشات را به رایگان و سریع به دست مشتریان خود برساند. سیستم توزیع در این سامانه بصورت پخش مویرگی پیش بینی شده است.

اگر مشتری سفارش خود را تا قبل از ساعت 17 تکمیل نماید در همان روز فرآیند پردازش آنها انجام شده و در فهرست خروجی روز کاری بعد قرار خواهد گرفت. برای سفارشات بالای 1 میلیون تومان در سطح شهر مشهد هزینه توزیع رایگان خواهد بود. سفارشاتی که بعد از ساعت 17 تکمیل شوند در روز کاری بعد پردازش شده و به تبع آن زمان ارسال محموله نیز به روز کاری بعد از پردازش موکول خواهد شد.

پخش مویرگی

پخش مویرگی گونه‌ای از ارسال بار است که در آن خودرو مجموعه اقدام به تحویل فاکتور به فاکتور سفارشات مشتریان می‌کند. نرخ پخش مویرگی در مشهد رایگان و در شهرهای زیر پوشش استان‌های خراسان رضوی و شمالی با نرخ 2.5 درصد محاسبه خواهد شد. برای مشاهده شهرهای زیر پوشش به اینجا را کلیک کنید.

پخش مویرگی در سطح خراسان بزرگ

روند توزیع در سامانه مویرگی در سطح شهرستان‌های خراسان بزرگ هفته‌ای یکبار پیش‌بینی شده است. مشتریان گرامی پس از سفارش خود بسته به تقویم توزیع در فهرست خروجی‌های شهرستان قرار خواهند گرفت.

پخش شاهرگی

سفارشات بالای 100 میلیون تومان در دسته پخش شاهرگی قرار خواهند گرفت. پخش شاهرگی یکی از روش‌های ارسال است. این سفارشات در سطح خراسان بزرگ خارج از نوبت و رایگان ارسال خواهد شد.

تحویل

ارسال سفارشات در سطح مشهد مراکز شهرستان های خراسان بزرگ توسط ناوگان حمل بازرگانی گلستانی صورت می‌پذیرد. بازه توزیع از ساعت 8 الی 14 روز بعد صورت خواهد پذیرفت. مشتری لازم است در این بازه زمانی در محل فروشگاه خود حضور داشته باشد. در صورت بسته بودن فروشگاه بار برگشت خورده و هزینه باربری از حساب مشتری کسر خواهد شد. تحویل صرفاً در محل درب فروشگاه یا انبار ذکر شده می‌باشد و موزع وظیفه حمل بار به داخل فروشگاه را ندارد. تحویل رایگان صرفاً برای سفارشات بالای 1 میلیون تومان در سطح مشهد می‌باشد.

هنگام تحویل بار مشتری با ارائه کارت شناسایی معتبر و رسید فاکتور بار خود را تحویل می‌گیرد. مشتری لازم است در هنگام تحویل بار سلامت بار را کنترل نماید. در صورت مشاهده باد کردگی، ضرب دیدگی و کم تاریخ بودن کالا، از تحویل مرسوله خودداری نمایید. بدیهی است که تحویل و رسید مشتری به منزله تأیید سلامت کالاهاست.

برای آشنایی بیشتر با قوانین مرجوعی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید. تحویل کالا صرفاً در محل فروشگاه که پیشتر توسط مشتری تعیین شده است صورت خواهد پذیرفت. هیچگونه حسابی فی ما بین مشتری و موزع وجود ندارد و هرگونه پرداخت به هر عنوان تخلف محسوب می‌شود. مشتریان می‌توانند هرگونه تخلف را به نشانی info@muiragi.com گزارش نمایند

ارسال از طریق پست

برای شهرستان های خارج از سطح مشهد یکی از روشهای ارسال از طریق پست می‌باشد. ارسال از طریق پست به یک روش پیشتاز امکان پذیر است. پست پیشتاز در بازه زمانی 72 ساعته به دست مشتری خواهد رسید و هزینه آن نسبت به پست سفارشی بیشتر خواهد بود. قیمت‌های فروشگاه اینترنتی مویرگی بصورت پایه و قیمت عمده فروشی خواهد بود. لذا هزینه پستی بر عهده مشتری می‌باشد.

محدودیت و ممنوعات پستی

ارسال از طریق پست دارای محدودیت و قوانین خاصی است که پیشنهاد می‌شود لیست ممنوعات پستی را مطالعه فرمایید. اما بطورکلی در حوزه مواد غذایی ارسال مایعات، محصولات فریزی مثل کره و محصولات یخچالی همچون ماست امکان پذیر نمی‌باشد.

همچنین ارسال از طریق پست محدودیت وزنی دارد. ارسال بار از طریق پست حداکثر تا وزن 30 کیلوگرم امکان پذیر است.

باربری

ارسال سریع (ویژه مشهد)

یکی از روشهای ارسال در سامانه مویرگی ارسال سریع می‌باشد. مویرگی در راستای تسهیل فرآیند سفارش‌گیری این امکان را فراهم آورده است که در سطح شهر مشهد و در صورتی که مشتری تقاضای ارسال در همان روز را داشته باشد. طی 3 ساعت کاری این امکان را فراهم آورد. هزینه ارسال، بسته به حجم بار بر عهده مشتری بوده و در فاکتور منظور خواهد شد. ارسال این نوع سفارشات خارج از سیستم پخش مجموعه و توسط ناوگان عمومی حمل بار صورت خواهد پذیرفت. در این روش امکان مرجوعی کالا پیش بینی نشده است.

ارسال بار عمده به سراسر ایران

یکی از روشهای ارسال عمده فروشان، تعاونی‌ها و ارگان‌ها می‌توانند از طریق سایت مویرگی اقدام به تهیه اقلام خود نمایند. برای ارسال بار به سراسر ایران بار سفارشی شما بایستی بالای یک تن باشد. قیمت برای این مشتریان به قیمت عمده فروشان محاسبه خواهد شد و هزینه ارسال از طریق بارنامه باربری و بر عهده خود مشتری است که بصورت پس کرایه و در هنگام تحویل مرسوله توسط مشتری پرداخت خواهد شد.

بارنامه ارسالی بسته به تناژ سفارش می‌تواند وانت، کامیونت، کامیون تک، کامیون جفت و یا تریلی باشد. همچنین امکان مرسولات یخچالی و فریزری هم در این روش وجود دارد و در هزینه بارنامه آن تأثیر گذار خواهد بود.

عمده فروشان، تعاونی‌ها و ارگان‌ها پس از تهیه سفارش خود آن را بصورت در انتظار پرداخت تنظیم خواهند کرد. سپس فروشگاه مویرگی پس از تطبیق موجودی و قیمت و میزان بار ارسالی سفارش شما را تأیید خواهد کرد. در این لحظه باید پرداخت بصورت اینترنتی پرداخت شود. پس از آن سفارش شما وارد مرحله آماده سازی و ارسال قرار خواهد گرفت.

حداقل سفارش در این روش 2 تن است. است هزینه باربری در این روش در استان خراسان با نرخ 2.5 درصد و برای مابقی استان های کشور با نرخ 4.5 محاسبه خواهد شد

ارسال رایگان بار عمده

در صورت آنکه سفارش مشتری 10 تن به بالا باشد ارسال آن رایگان خواهد بود.

باربری اتوبوسی

باربری اتوبوسی یکی از روشهای ارسال بار به سراسر کشور است که بصورت پسکرایه و بر عهده مشتری است. این روش مخصوص بارهای زیر 2 تن است و دارای محدودیت های خاصی است. محدودیت در این مورد مربوط به محصولات یخچالی است که در این روش امکان پذیر نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 05133695933 تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.