پنیر خرم خوب و مقرون به صرفه | مویرگی بازرگانی گلستانی
پنیر خرم خوب و مقرون به صرفه

پنیر خرم خوب و مقرون به صرفه یکی از محصولات متنوع شرکت لبنیات ایران خرم به شمار می‌رود که با توجه به کیفیت مناسب و عطر و طعم بی‌نظیر توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کند. این محصول در بسته‌بندی‌های مختلف 350 گرمی، 800 گرمی، 1.8 کیلوگرمی، 4 کیلوگرمی و 10 کیلوگرمی به صورت سطلی تولید و در بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید پنیر تازه خرم را برای وعده صبحانه و پخت و پز برخی از انواع غذاها مورد استفاده قرار دهید. این محصول دارای ویژگی و خواص بی‌نظیری است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.


روش تولید پنیر خرم

امروزه پنیرهای تولید شده در کشورمان از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند نیاز مصرف کنندگان داخلی را به طور کامل پوشش دهند. همچنین چرخه تولید این محصول به دلیل تهیه شدن از بهترین مواد اولیه در کارخانجات فوق پیشرفته لبنی تحت شرایط پاستوریزه، تضمین کننده کیفیت محصول عرضه شده خواهد بود.

در این بین فرآیند پنیر خرم شباهت زیادی به روش تولید پنیر سفید دارد و از روش ریز پالایش بهره برده است. در واقع با استفاده از روش ریز پالایش، شیر تازه فیلتر شده و محتوای درشت شیر برای پدید آوردن بافت پنیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهره‌گیری برند خرم از این روش تولید باعث شده است که بسیاری از مصرف کنندگان شیفته بافت نرم و تازه این پنیر شوند.


ویژگی پنیر خرم

این پنیر خوشمزه دارای خواص زیادی است که برای آن نمی‌توان جایگزین دیگری در بین محصولات لبنی پیدا کرد. امروزه پنیرهای متعددی توسط برندهای مختلف تولید و در بازار به فروش می‌رسد، اما طعم هیچ کدام شبیه به هم نخواهد بود. نوع بسته‌بندی پنیر خرم خوب و مقرون به صرفه است و این محصول مناسب برای مصارف خانگی و رستورانی گزینه بسیار مطلوبی خواهد بود.

این پنیر از شیر تازه گاو تهیه می‌شود که درصد قابل توجهی کلسیم دارد و همین ویژگی برای تامین سلامتی استخوان‌های بدن بسیار مفید است. در صورتی که مصرف این پنیر را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید از طعم لذیذ و خاص آن بهره خواهید برد.


ارزش غذایی پنیر خرم

پنیر یکی از محبوب‌ترین لبنیات مصرفی در بین مردم کشورمان است که از دلمه شدن شیر و بستن آن طی فرایند خاص تهیه می‌شود. افرادی که علاقه‌ای به خوردن شیر تازه گاو یا گوسفند ندارند، می‌توانند با مصرف پنیر در وعده صبحانه خود، کلسیم مورد نیاز بدن خود را تامین کنند. پنیرها ارزش غذایی مختلفی دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به وجود فسفر، روی، آهن، کربوهیدرات، فیبر، ویتامین، مواد معدنی، پروتئین، کلسیم و غیره اشاره کرد. هر کدام از این عناصر برای تامین سلامتی بدن مصرف کنندگان بسیار مفید هستند و ارزش‌ غذایی، رژیم روزانه آنها را افزایش می‌دهد.


خواص پنیر خرم

پنیر مانند هر ماده غذایی دیگری دارای خواص بی‌شماری است که اطلاع از آنها باعث می‌شود که این ماده لبنی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. از خواص پنیر تازه خرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– تقویت بینایی
– درمان اوتیسم
– کاهش فشار خون
– تامین انرژی مورد نیاز روزانه
– سلامتی دندان‌ها
– کاهش سردردهای میگرنی
– بهبود عملکرد متابولیسم مغز
– کاهش استرس
– بهبود عملکرد دستگاه گوارشی

شما این پنیر خوب و مقرون به صرفه را می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین و پخش مویرگی به صورت عمده جهت تامین نیاز سوپر مارکت‌های سراسر خراسان بزرگ تهیه کنید. بر این اساس فروشگاه اینترنتی مویرگی سعی دارد که فرآیند رساندن کالا از تولید کننده به دست مشتری را با کاهش هزینه‌ها کوتاه کند.