نمایندگی پروتئین پگاه
بازرگانی گلستانی نمایندگی پروتئین پگاه

نمایندگی پروتئین پگاه در استان خراسان و شهر مقدس مشهد در اختیار بازرگانی گلستانی قرار دارد. فروش خرده و عمده مکمل پروتئین پگاه به اقساء نقاط ایران از طریق سایت مویرگی و بازرگانی گلستانی امکان پذیر است و داروخانه‌ها و فروشگاه های عرضه کننده پروتئین پگاه می‌توانند از طریق این نمایندگی اقدام به تهیه و تأمین کالای مورد نیاز خود نمایند.

پروتئین پگاه چیست؟

پروتئین پگاه دارای دو طیف محصول پودری است که به اختصار به ام پی سی (MPC) و دبلیو پی سی (WPC) شهرت دارد. هر دو محصول به روش افشان و بصورت کنسانتره از شیر و آب پنیر تهیه می شود. کنستانتره پروتئین شیر به ام پی سی (MPC) و کنستانتره پروتئین آب پنیر به دبلیو پی سی (WPC) موسوم می باشد. ام پی سی سرشار از پروتئین کازئین است به همین دلیل اصطلاحاً به آن پروتئین کازئین نیز گفته می شود. کازئین می تواند تمام پروتئین های ضروری بدن انسان را تأمین نماید. کازئین ها درشت مولکول‌های پروتئینی هستند و جرم مولکولی آنها سنگین می باشد.

در مقابل دبلیو پی سی (WPC) سرشار از پروتئین وی است. پروتئین موجود در این محصول صد در صد از نوع وی است از این رو به آن اصطلاحاً پروتئین وی هم گفته می شود. پروتئین وی نیز تمام پروتئین‌های ضروری بدن انسان را تأمین می‌نماید. از نظر جرم مولکولی این پروتئین سبک می باشد لذا جذب سریعتری نسبت به کازئین ها دارد.

بازرگانی گلستانی نمایندگی پروتئین پگاه

بازرگانی گلستانی به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین واحد های پخش و توزیع مواد غذایی در شرق کشور مفتخر است تا نمایندگی پروتئین پگاه را در اختیار داشته باشد. داروخانه ها و فروشگاه های عرضه کننده مکمل های ورزشی می توانند از طریق سایت مویرگی و یا بازرگانی گلستانی اقدام به تهیه و تأمین این محصول نمایند. همچنین مصرف کنندگان عزیز نیز می توانند این محصول را بصورت تک فروشی نیز تهیه نمایند و از طریق سیستم پخش مجموعه در استان خراسان و پست به اقساء نقاط ایران سفارش خود را دریافت نمایند.

خرید عمده پروتئین پگاه

بازرگانی گلستانی یک عمده فروشی مواد غذایی است تمام محصولات خود را به قیمت تولید کننده و با یک مارژین و حاشیه سود مناسب برای خرده فروشان و عمده فروشان محترم ارائه می دهد. لذا خرده فروشان محترم می توانند با خرید از سایت مویرگی از یک حاشیه سود با یک مارژین مناسب بهره مند شوند. همچنین شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران فروش این بازرگانی نسبت به تهیه محصولات مورد نیاز خود اقدام نمایید. همچنین همشهریان و هم استانی های عزیز می توانند بصورت حضوری نیز از خرید این محصولات با تخفیفات خرده و عمده بهره مند شوند.

پرفروش ترین پودرهای پروتئین پگاه

ام پی سی را می توان از پرفروش ترین محصولات پودری پگاه دانست. ام پی سی 1 کیلوگرمی و ام پی سی 5 کیلوگرمی هر دو پروفروش هستند. این محصولات حدود 66% پروتئین دارد و از قیمت مقرون بصرفه تری برخوردار است. دومین محصول پروفروش را می توان پروتئین ایزوله پگاه (MPI) دانست که 85% پروتئین دارد. این محصول 10 کیلوگرمی می باشد. سومین محصول محبوب نیز پروتئین وی پگاه 10 کیلوگرمی است که ضمن داشتن 80 درصد پروتئین کنستانتره از نوع “وی 100%” از قیمت مقرون بصرفه تری نسبت به نمونه های داخلی و خارجی برخوردار است. این مقرون به صرفه بودن ضمن حفظ کیفیت محصول می باشد که بدلیل نوع بسته بندی قیمت آن تقلیل یافته می باشد.

پودر پروتئین پگاه از کجا بخرم

سایت مویرگی فروشگاه آنلاین بازرگانی گلستانی می باشد این بازرگانی با قریب 200 پرسنل و سابقه‌ای 30 ساله در صنعت مواد غذایی این اطمینان را به مشتریان می دهد که به عنوان نمایندگی پروتئین پگاه، بهترین و مرغوب ترین محصول را به صورت اصل (اورجینال) با بسته بندی اختصاصی کارخانه با بهترین تاریخ و بهترین قیمت در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.

شما می توانید جهت مشاوره خرید با شماره 05133695933 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری