پروتئین وی پگاه را گران نخرید
پروتئین وی پگاه را گران نخرید

پروتئین وی پگاه یکی از مکمل‌های پرطرفدار بین ورزشکاران است. این محصول پروتئین مورد نیاز برای یک ورزشکار را در راستای تقویت عضلات تأمین می‌کند. استفاده از این مکمل غذایی عملکرد ورزشکاران را در تمرینات بالا برده و سبب افزایش حجم عضلات آنها می‌شود.

علاوه بر این آمینو اسیدهای ضروری موجود در پروتئین وی به راحتی قابل هضم بوده و سبب افزایش چربی در بدن نمی‌شود. این محصول دارای طعم دلنشینی است که می‌توانید آن را در آب یا شیر حل کرده و نوش جان کنید.

برای آشنایی مضاعف پیرامون چیستی پروتئین وی اینجا را مطالعه فرمایید.

نحوه تولید پودر پروتئین وی

پروتئین وی ترکیبی از پروتئین‌های ایزوله ‌شده وی است که از فرآیند تولید پنیر به وجود می‌آید. به طور کلی شیر دارای دو نوع پروتئین کازئین و پروتئین وی است. در بیشتر مواقع هنگام باز کردن ماست یک مایع سفید رنگ روی آن مشاهده کرده‌اید که این مایع همان پروتئین وی است. بعد از اینکه پروتئین را از شیر جدا می‌کنند طی فرایندی خاص آن را به پروتئین وی تبدیل می‌کنند و به عنوان یک پودر مکمل در بازار عرضه می‌کنند.

در واقع می‌توان گفت پودر پروتئین وی کنسانتره همان آب پنیر تغلیظ شده توسط شرکت پگاه خراسان است که لاکتوز، نمک، املاح معدنی آن جدا شده و به صورت یک ترکیب پروتئین خالص، سالم و طبیعی تولید و عرضه شده است.

درباره مشخصات محصول پروتئین وی پگاه

پودر پروتئین وی پگاه در وزن‌های مختلف و در بسته‌بندی قوطی و کیسه تولید و عرضه می‌شود. این پروتئین از شیر گاو هنگام تهیه پنیر به دست می‌آید و درصد خلوص بالایی دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این پروتئین برای مصرف ورزشکاران است که شرکت پگاه خراسان سعی کرده است این پودر مکمل پروتئینی سالم و طبیعی را تحت عنوان تجاری WHEY با استفاده از ابزارآلات و تکنولوژی روز دنیا تولید کند تا نیاز ورزشکاران را تأمین نماید.

ویژگی پودر پروتئین وی

این پودر حاوی اسید آمینه‌های شاخه‌دار، مقادیر بسیار کمی چربی و کربوهیدرات است که به سادگی جذب بدن می‌شود. در صورت مصرف این پروتئین شاهد افزایش حجم عضلات بدن بدون ایجاد توده چربی اضافی، تأمین اسید آمینه‌های ضروری برای بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش کارایی ورزشکاران در سالن باشگاه خواهید بود.
از دیگر ویژگی‌های پروتئین وی پگاه می‌توان به کیفیت بالای محصول، خلوص بالای پروتئین، قیمت مناسب و استفاده از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت اشاره کرد.

میزان مصرف پروتئین وی پگاه

ورزشکاران به ازای هر کیلوگرم از وزن خود باید به صورت روزانه حدود 2 گرم مکمل پروتئین استفاده کنند. بر این اساس ورزشکاران با احتساب میزان پروتئین دریافتی از وعده غذاهای روزانه خود می‌توانند بین 20 تا 40 گرم از پودر مکمل پروتئین وی استفاده کنند.
این پروتئین سبب افزایش قدرت و حجم عضلات، رشد عضلانی و از دست دادن چربی در بدن می‌شود. به همین دلیل ورزشکاران عموماً بیش از افراد دیگر از پروتئین وی استفاده می‌کنند تا همراه با افزایش حجم عضلات بدن، چربی‌ سوزی نیز داشته باشند.

مزایای استفاده از پروتئین وی

مصرف پروتئین وی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به بیان برخی از آنها خواهیم پرداخت:
– کمک به تأمین پروتئین مورد نیاز ورزشکاران
– کمک به حفظ توده عضلانی و پیشگیری از تحلیل عضلات در حین انجام تمرینات ورزشی
– افزایش و بهبود عملکرد ورزشی
– کمک به تأمین پروتئین مورد نیاز بدن افراد مختلف با بنیه جسمانی کم
– خاصیت ضد سرطانی
– کاهش کلسترول بد خون
– کاهش فشار خون

وی پگاه خراسان

شما می‌توانید پروتئین وی پگاه را با هدف عضله‌سازی، چربی‌سوزی و فرم دهی به بدن در بسته‌بندی کیسه به وزن 10 کیلوگرم و قوطی پت به وزن 1250 گرم از وب سایت مویرگی به عنوان یک فروشگاه آنلاین و پخش عمده مواد غذایی با قیمت مناسب خریداری کنید.

وی پگاه گلپایگان

پگاه گلپایگان نیز اقدام به تولید پروتئین وی می‌نماید. این پروتئین هم بصورت پروتئین شیر در اختلاط با پروتئین کازئین است که اصطلاحاً به ان ام پی سی نیز می گویند و هم بصورت وی 100% تولید می‌شود که به WPC نیز گفته می‌شود. همکنون می‌توانید MPC پگاه گلپایگان با 64%~ پروتئین و در کیسه‌های 15 کیلوگرمی و همچنین WPC پگاه گلپایگان با 35%~ پروتئین و در کیسه های 10 کیلوگرمی و با قیمتی کاملاً منصفانه تر را از سایت مویرگی خریداری نمایید.