نمایندگی کره مهگل
بازرگانی گلستانی نمایندگی کره مهگل در مشهد

نمایندگی کره مهگل در مشهد بر عهده بازرگانی گلستانی است. مهگل مجموعه ای از محصولات شرکت بهینه وزین است که در راستای تولید کره های گیاهی فاعلیت دارد. مهگل را به یقین می توان پرچم دار عرصه تولید کره های گیاهی دانست. این محصول همان مارگارین مهگل است.

کره گیاهی با قیمت مقرون بصرفه خود و عطر و طعم دلچسب آن به غذا رنگ و بویی متفاوت می دهد. از اینرو است که خیلی از خانواده ها برای طبخ غذا از این نوع روغن نباتی بهره می برند. بسیاری از صنایع کوچک همچون صنعت رستوران داری نیز مرهون و مدیون کره های نباتی می باشد. صنایع متوسط همچون بسیاری از کارخانه ها نیز به کره گیاهی به عنوان ماده اولیه نیازمند و وابسته است.

محصولات مهگل

مهگل دارای دو طیف محصول مبتنی بر کره گیاهی می باشد. نخست انواع کره گیاهی برای مصارف خانگی و دیگری انواع کره گیاهی برای مصارف صنعتی است. برای مصارف خانگی انواع کره های 10 گرم، 15 گرم، 25 گرم، 50 گرم، 100 گرم، 250 گرم می باشد. نوع 10 گرم آن برای مصارف رستورانی کاربرد گسترده تری دارد. برای مصارف صنعتی نیز انواع کره 10 کیلوگرمی زرد و سفید می باشد. مینارین یکی دیگر از محصولات مهگل است که مخصوص قنادی‌ها تولید می شود.

برندهای دوم مهگل

شرکت بهینه وزین برای حفظ اعتبار و نام مهگل محصولات برند دوم خود را تحت عنوین مختلفی می کند. کره گیاهی صدگل یکی از این برندها می باشد. کره گیاهی نوش جان نیز نوع دیگری از محصولات شرکت بهینه وزین است که به عنوان برند دوم مهگل تولید می شد.

تاپ و سان تاپ برند دیگر شرکت بهینه وزین است که مربوط به کره های اسپرید و مخلوط گیاهی-حیوانی می باشد. این محصولات از نوع مارگارین گران تر است اما عطر و طعم آن به کره حیوانی می ماند. برند دیگری که بهینه وزین برای خود برگزیده است برند مارگارین است. همانطور که می دانید مارگارین عنوان دیگر کره گیاهی است. این شرکت با پیش دستی توانست این برند خاص را به نام خود قبت نموده است. یک برند یگر که مخصوص صادرات به کشورهای عربی است برند الخلیفه است.

بازرگانی گلستانی علاوه بر نماندگی کره مهگل نمایندگی برهی برندهای دوم این شرکت را نیز بر عهده دارد که از این میان می توان به نوش جان و سان تاپ اشاره نمود.

صادرات کره مهگل

مارگارین مهگل یکی از محصولاتی است که در کشورهای شرقی ایران از جمله افغانستان و پاکستان می باشد. علت آن نیز مقرون به صرفه بودن و قیمت پایین این محصول است که توانسته است بازارهای این کشورها را تصرف نماید. طبق قانون صادرات کره گیاهی صرفا از طریق مبادی امکان پذیر است.

در گذشته افرادی دلال خرید و فروش این محصولات بودند و از طرق مختلف از قبیل ته به ته کردن اقدام به جابجایی کالا می کنند. هرچند هنوز ممکن است این روش قدیمی به شکل مخفیانه صورت پذیرد اما قانون این کار را ممنوع اعلام کرده است و فقط از طریق مبادی رسمی امکان صادرات محصول وجود دارد.

نمایندگی کره مهگل در مشهد

بازرگانی گلستانی در کنار برندهای محبوبی همچون چوپان، پگاه، رعنا، پادراتوس و دیگر عناوین تجاری نمایندگی کره مهگل را نیز بر عهده دارد. مهگل را می توان یکی از برندهای استراتژیک در صنعت روغن های گیاهی دانست لذا این انحصار بازرگانی گلستانی در تأمین و توزیع این کره نباتی می تواند برای صنایع میانی حائز اهمیت باشد.

اشتراک گذاری