محصولات فله رستورانی و لبنیاتی را ارزان بخرید
محصولات فله رستورانی و لبنیاتی را ارزان بخرید

امروزه خرید محصولات فله رستورانی و لبنیاتی به صورت عمده طرفداران خاص خودش را دارد. این نوع محصولات برخلاف تصور برخی با بسته‌بندی بهداشتی، کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می‌شوند تا سود بیشتری متوجه مصرف کنندگان از این نوع خرید شود. بر این اساس بهره‌مندی از این نوع خدمات نه تنها برای فروشنده‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد، بلکه مصرف کنندگان نیز می‌توانند بسیاری از محصولات مورد نظر خود را به قیمت عمده و ارزان خریداری کنند.

اهمیت خرید محصولات رستورانی و لبنیاتی به صورت فله

تامین لبنیات تازه، سالم و خوشمزه همواره یکی از دغدغه‌های مهم رستوران‌داران، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودی‌ها و مراکز عرضه مواد لبنی به صورت عمده و خرده فروشی است. به همین دلیل ثبت سفارش، تحویل به موقع سفارش، طعم لذیذ و خوشمزه محصولات لبنی و رستورانی، استفاده از مواد اولیه سالم و با کیفیت از جمله معیارهای مهم سرآشپزان حرفه‌ای به شمار می‌رود. به همین دلیل این افراد همواره زمان زیادی را برای یافتن بهترین گزینه صرف می‌کنند تا مشتریان خود را حفظ کنند.

مزایای خرید محصولات فله رستورانی و لبنیاتی ارزان

خرید محصولات رستورانی و لبنیاتی به قیمت‌ عمده و ارزان دارای مزایای بسیاری است و به همین دلیل توانسته توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند. به منظور اینکه از مزایای این نوع خرید برخوردار شوید حتما باید از شرکت‌های معتبر سفارش بگیرید. چرا که بسیاری از سودجویان برای فروش محصولات تقلبی خود، همواره هزینه‌های کمتری را ارائه می‌دهند تا بتوانند اعتماد و توجه خریداران را جلب کنند و محصولات بی‌کیفیت خود را هر چه سریع‌تر به فروش برسانند. بنابراین از مهم‌ترین مزایای خرید فله‌ای مواد غذایی رستورانی و لبنیات می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

• قیمت فوق العاده ارزان
• کیفیت عالی
• امکان تحویل سفارش به صورت یکجا
• عدم نیاز به پرداخت هزینه ارسال در هر مرحله‌ای از خرید
• بهره‌مندی از تخفیفات ویژه در خرید عمده
بر این اساس هر کدام از این مزایای باعث می‌شود که مصرف‌کنندگان به خرید عمده و فله‌ای اشتیاق نشان دهند.

تفاوت محصولات فله با بسته‌بندی

اغلب محصولات تولیدی صنایع غذایی به دو صورت صورت فله یا بسته‌بندی (پک) عرضه می‌شوند. محصولات فله رستورانی و لبنیاتی به محصولاتی غیر قابل بسته‌بندی گفته می‌شود که به صورت فله درون داخل مخزن بزرگ مثلا در دبه‌های 5 کیلوگرمی، 10 کیلوگرمی و غیره ریخته می‌شود. این نوع محصولات برای رستوران‌ها، هتل‌ها و دیگر مراکز عرضه انواع غذاها کاربرد دارد چون میزان مصرف و فروش آنها به شدت بالا است.
اما در مقابل محصولات بسته‌بندی یا پک جهت استفاده آسان، حمل و نقل و توزیع راحت تولید شده‌اند و فروش و مصرف آنها اغلب به صورت تکنفره انجام می‌شود. این نوع بسته‌بندی با تنوع بسیار و با اشکال مختلف انجام می‌شود تا بتواند نظر مصرف کنندگان خرد را جلب کند.

آشنایی با انواع بسته‌بندی محصولات فله رستورانی و لبنیانی

همانطور که بالا در مقایسه محصولات بسته‌بندی با فله گفته شد، اگر میزان مصرف شما برای یک ماده غذایی بسیار کم و محدود است، خرید مواد غذایی با بسته‌بندی چند گرمی و به صورت آماده بسیار مناسب است. این محصولات برای مصرف خوانوار مناسب است. اما اگر یک رستوران، کافی‌شاپ و مرکز عرضه مواد غذایی با فروش بالا دارید، خرید محصولات بصورت فله بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

لازم به ذکر است، بسته‌بندی این محصولات اغلب در کیسه‌ها یا پاکت‌های بزرگ، سطل، دبه و غیره در وزن‌های مختلف 5، 10، 15، 20، 50 و 100 کیلوگرمی انجام می‌شود که گاهی حمل و نقل آنها بسیار سخت است.
در صورتی که نیاز به خرید انواع محصولات بصورت فله به قیمت ارزان و مناسب دارید می‌توانید به سایت مویرگی مراجعه کنید در این فروشگاه آنلاین و پخش عمده مواد غذایی می‌توانید انواع محصولات فله رستورانی و لبنیاتی را به قیمت عمده بر حسب نیاز خود با بسته‌بندی متنوع خریداری کنید.

انواع محصولات فله لبنیاتی

پنیر فله حلب و سطل

پنیرهای لبنیاتی در انواع بسته بندی حلب یا سطل تولید می شود. انواع این پنیرها شامل انواع پنیرهای سنتی گاوی و گوسفندی، انواع پنیر سفید و فتا و پنیر لاکتیکی می‌باشد. بسته به نوع پنیر وزن پنیرها در انواع بسته بندی متغیر است. پنیرهای لاکتیکی معمولاً در بسته بندی سطل و در وزن 8 کیلوگرم می باشد. پنیرهای سنتی همچون پنیر بلغاری نیز در بسته بندی سطلی همین وزن را دارد. پنیرهای سنتی در بسته بندی حلب بین 12 تا 13 کیلوگرم وزن دارد. پنیر سفید در بسته بندی سطل 10 و در بسته بندی حلب 16 کیلوگرم وزن دارد.

ارده فله دبه

ارده فله در بسته بندی دبه تولید می شود. این محصول مناسب برای فروشگاه های عرضه محصولات فله همچون لبنیاتی ها و عطاری ها می باشد.

ماست چکیده فله سطلی

ماست چکیده در دو نوع موسیر و خامه ای نیز در بسته بندی سطلی مناسب برای فروشگاه های لبنیاتی می باشد.

شیره فله

شیره در انواه شیره خرما، شیره انگور، شیره توت، سه شیره، چهار شیره و پنج شیره در بسته بندی پت یا دبه مناسب برای فروگشاه های لبنیاتی و عطاری ها می باشد.

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی در سه نوع ساده و کرانچی و رژیمی در بسته بندی جانونی مناسب فروشگاه های لبنیاتی و عطاری ها می باشد.

انواع محصولات فله رستورانی

سس فله دبه

سس در انواع مایونز و کچاپ و در بسته بندی دبه مناسب برای رستوران ها و فست فودی ها می باشد.