عسل سلامت یک برند درجه 1 | مویرگی بازرگانی گلستانی
عسل سلامت یک برند درجه 1

عسل یکی از مهم‌ترین مواد غذایی ارگانیک و طبیعی است که با استفاده فناوری‌های خاص و به روز تولید می‌شود تا فواید منحصر به فرد آن افزایش یابد. در این راستا شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید این محصول می‌کنند که نمونه آن عسل سلامت است. عسل طبیعی و درجه 1 سلامت یکی از محصولات پر مصرف در سبد غذایی خانوارهای ایرانی است که در دو نوع عسل با موم و عسل بي‌موم تولید و جهت دسترسی آسان مصرف کنندگان با بسته‌بندی متنوع در بازار عرضه می‌شود.
درباره شرکت تولید کننده عسل سلامت

شرکت عسل سلامت فعالیت رسمی خود را از سال 1348 در زمینه پرورش زنبور عسل و تولید عسل طبیعی و همچنین بسته‌بندی انواع عسل آغاز کرده است. این شرکت با بیش از دو قرن سابقه درخشان در حال حاضر محصولات خود را به بازار داخلی و کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس عرضه می‌کند.
این شرکت در راستای ارتقا کمی و کیفی محصولات خود از علم نوین و تکنولوژی روز دنیا بهره برده است و بسته‌بندی عسل تولیدی را بر اساس استانداردهای GMP و مطابق با سلیقه و نظر مصرف کنندگان انجام می‌دهد تا رضایت آنها را جلب کند.


روش تولید عسل

عسل شهدی شیرین است که توسط زنبور عسل تولید می‌شود. این مایع از شهد گیاهان و گل‌های مناطق مختلف به وجود می‌آید. در واقع زنبور‌های عسل، این ماده را در کندو موم مانند خود ذخیره می‌کنند و سپس زنبورداران و کشاورزان از موم کندو عسل طبیعی را استخراج می‌کنند.
عسل به دلیل ترکیبات شیمیایی و اسیدیته خاص و مقدار کمی آب به سختی فاسد می‌شود و نگهداری آسان و ماندگاری بالای آن سبب رونق تجارت عسل شده است. انواع عسل بر اساس شهد گل دسته‌بندی می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به عسل آویشن، عسل کنار، عسل گون، عسل چهل گیاه و غیره اشاره کرد.


ارزش غذایی عسل سلامت

ارزش غذایی عسل سلامت به قدری زیاد است که علاوه بر موارد خوراکی در مباحث دارویی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. عسل مقدار زیادی از ویتامین‌ها را در خود جای داده است، ویتامین B2 نقش به سزایی در جذب مواد غذایی دارد و مقاومت بدن را در برابر بیماری‌های عفونی افزایش می‌دهد. اسید کولیک موجود در آن نقش به سزایی در فرآیند خون‌سازی بدن ایجاد می‌کند و اسید فولیک نیز فعالیت هورمون‌های جنسی را در بدن بیشتر خواهد کرد.


فواید مصرف عسل

خواص درمانی عسل بسیار است و همواره در طب سنتی به مصرف مداوم آن توصیه شده است که مهم‌ترین خواص و فواید مصرف عسل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– درمان انواع آلرژی و حساسیت
– درمان بیماری‌های ریوی و قلبی
– درمان زخم بستر
– التیام دهنده سوختگی و زخم
– کمک به تقویت حافظه و کارایی بیشتر آن
– درمان کم خونی و بی‌اشتهایی با عسل
– تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن
– از بین برنده باکتری‌ها و درمان آکنه
– تقویت سیستم ایمنی بدن
– پیشگیری و درمان انواع سرطان‌ها


انواع محصولات عسل سلامت

انواع محصولات عسل طبیعی تولید شده توسط برند سلامت دارای بسته‌بندی متنوعی هستند و در اندازه‌های مختلف 20 گرمی، 165 گرمی، 250 گرمی، 400 گرمی، 650 گرمی، 800 گرمی، 1000 گرمی و غیره در بازار عرضه می‌شوند. از جمله محصولات عسل سلامت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– عسل پمپی سلامت
عسل شاسه تک نفره
– عسل بانکه با موم سلامت
– عسل پرنسس بی موم سلامت
– عسل پرنسس با موم سلامت
– عسل ليواني پافيلي سلامت
– عسل هایپر سلامت
– عسل قوطی کنار سلامت


شما مشتری خرده فروش و عمده فروش گرامی می‌توانید تمام محصولات گروه سلامت را با بسته‌بندی مناسب از وب سایت مویرگی به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین و پخش عمده مواد غذایی خریداری کنید.