مکمل های ورزشی پگاه
آشنایی با انواع مکمل های ورزشی پگاه

مکمل های ورزشی پگاه، از بهترین مکمل ورزشی موجود در بازار هستند که به جرأت می توان گفت کاملا مشابه نمونه های خارجی و حتی در بعضی موارد از آنها با کیفیت تر و بهتر هستند. این مکمل ها از آنجا که تولید ایران هستند نسبت به دیگر مکمل های خارجی قیمتی دوچندان کمتر دارند و همینطور حجم این مکمل ها می تواند بی شک یک دوره کامل ورزشی را کامل کنند.

پروتئین وی بانوان

پروتئین وی بانوان یک پروتئین طراحی شده مختص بانوان است که علاوه بر تامین مواد مورد نیاز بانوان ورزشکار، دارای مواد مفیدی مانند اسید فولیک و ویتامین B12 برای خون سازی، بیوتین و ویتامین B6 برای سلامت پوست و مو و ناخن و همینطور فیبر محلول است. این محصول علاوه بر عضله سازی و ایجاد اندامی مناسب، به بهبود دستگاه گوارش و تقویت فلور میکروبی روده کمک می کند. پروتئین وی بانوان در طعم های مختلف موزی، توت فرنگی، وانیل و شکلاتی به بازار عرضه می شود.

پودر وی پروتئین

پودر وی پروتئین پگاه یک محصول تشکیل شده از پروتئین آب پنیر است و کمک به تامین بخشی از پروتدین مورد نیاز بدن و حفظ سلامتی عضلات می کند. این محصول در طعم های موزی، شکلاتی، وانیلی و توت فرنگی به بازار ارائه می شود.

پودر کربو

پودر کربو پگاه، یک مکمل غنی از کربوهیدرات ها است که علاوه بر تامین کربوهیدرات بدن، باعث ایجاد انرژی زیاد نیز می شود. باید در نظر داشت که افرادی که دارای حساسیت به دهیدراتاسیون و دکستروز هستند، نباید از این محصول استفاده کنند. این محصول در طهم های آناناس، لیمو و پرتقال به بازار ارائه می شوند.

پودر سوپر ویت گینر

اگر به دنبال افزایش حجم عضلات خود هستید و یا قصد حجم گرفتن دارید، پودر سوپر ویت گینر یک گزینه عالی برای شما است. این مکمل به شما کمک میکند تا بخشی از پروتئین های مورد نیاز بدن را در حین ورزش تامین کنید و همینطور حجم گرفته شده در ورزش را حفظ کنید. این محصول در طعم های موزی، شکلاتی و توت فرنگی به بازار اراده می شود.

پودر ال کارنیتین

پودر ال کارنیتین یک پودر قرصی است که به شکسته شدن بافت چربی در بدن کمک می کند. از دیگر وظایف این پودر کمک به عضله سازی، تحریک ترشح هورمون رشد، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به گشادی عروق و افزایش جریان خون است. همچنین این محصول به قوای جنسی کمک میکند و باعث افزایش آن می شود.

پودر کراتین منوهیدرات+ویتامین C

پودر کراتین یکی از محبوب ترین مکمل ها در بین بدن سازان است که باعث افزایش عضله سازی و حفظ سلامت عضله ها می شود.. پودر کراتین پگاه همراه با ویتامین C بوده که باعث افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می شود. باید در نظر داشت که این پودر در صورت داشتن دیابت و داشتن بیماری های کلیوی باید تحت نظر پزشک و با اجازه پزشک مصرف شود.

پودر BCAA

یکی از پرکاربرد ترین و پر مصرف ترین مکمل های ورزشی پگاه BCAA است که عموما به خاطر نام انگلیسی آن در بین دیگر ورزشکاران کمتر شناخته شده است. این مکمل باعث کمک به تامین اسید های آمینه شاخه دار و جلوگیری از تحلیل عضلانی در ورزشکاران می شود. همچنین انرژی بدنی ورزشکاران را تامین می کند. باید در نظر داشت در صورت استفاده از الکل، نباید از این مکمل استفاده کرد.

پودر پروتئین ام پی سی

پروتئین تلغیظ شده شیر یکی از فرآورد های فراپالایش شیر است که به وفور توسط بدنسازان استفاده میشود.این پروتئین بعد از خالص سازی توسط فرآیند های پیشرفته و به روز دنیا خشک شده و به صورت پودر در می آید. این محصول مغزی حاوی بیش از ۶۵ درصد پروتئین بوده که حتی می توان از آن در صنایع گوشت لبنی و صنایع شیرینی پزی نیز استفاده کرد.

 

مکمل های ورزشی پگاه خراسان

پودر ام پی سی پگاه خراسان 1 کیلوگرم 66% | MPC

پودر ام پی سی پگاه خراسان 5 کیلوگرم 66% | MPC

پودر ام پی سی پگاه خراسان 10 کیلوگرم 66% | MPC

پودر ام پی سی پگاه خراسان 15 کیلوگرم 66% | MPC

پودر ام پی سی پگاه خراسان 20 کیلوگرم 66% | MPC

پودر ام پی آی پگاه خراسان 10 کیلوگرم 85% | MPI

پودر ام پی آی پگاه خراسان 15 کیلوگرم 85% | MPI

پودر پروتئین وی پگاه خراسان 1250 گرم 80% | WPC

 

پودر پروتئین وی پگاه خراسان 10 کیلوگرم 80% | WPC

 

مکمل های ورزشی پگاه گلپایگان

پودر ام پی سی 15 کیلوگرم پگاه گلپایگان 70% | MPC

 

پودر پروتئین وی پگاه گلپایگان 10 کیلوگرم 80% | WPC

 

 
 

 

مکمل های ورزشی پگاه