بازرگانی گلستانی نمایندگی مربا موسوی در مشهد
بازرگانی گلستانی نمایندگی مربا موسوی در مشهد

نمایندگی مربا موسوی بطور انحصاری در اختیار بازرگانی گلستانی قرار گرفت. بازرگانی گلستانی با داشتن سامانه گسترده توزیع در سطح شهر مشهد و داشتن فروشنده‌های مجرب غالب سطح مشهد را در پوشش خود قرار داده اند. انبار و سردخانه‌های بازرگانی گلستانی آن را به یکی از بزرگترین مجموعه های خدمات توزیع و پخش مواد غذایی در شرق کشور بدل کرده است. نمایندگی برندهای معتبر و محبوب از افتخارات این بازرگانی است و برندهای متعدد در تلاشند تا بتوانند از طریق بازرگانی گلستان برند خود را در شهر مقدس مشهد جا بیاندازند.

برندهای بازرگانی گلستانی

بازرگانی گلستانی در طول فعالیت خود با برندهای متعددی کار کرده است. برندهای بزرگ، محبوب و معتبر. بسیاری از برندها بازار خود در مشهد را مدیون این بازرگانی می دانند و از این رو هست که برندها در تلاشند تا بتوانند سهم بازار خود را در مشهد مقدس از طریق بازرگانی گلستانی بدست بیاورند. از این میان می تواند به برندهای بزرگی چون کاله، روزانه، دامداران، چوپان، پگاه، رضوی، صباح، به صبا و رعنا اشاره نمود.

بازرگانی گلستانی نمایندگی مربا موسوی در مشهد

طبق تفاهم نامه ای که بین بازرگانی گلستانی با مجموعه صنایع غذایی موسوی به امضا رسید از پس بازرگانی گلستانی بطور انحصاری نمایندگی مربا موسوی در مشهد را از آن خود کرد. مربای موسوی با طراحی خلاقانه در بسته بندی محصولات خود توانسته است سهم خود از بازار مربا را افزایش و تثبیت نماید. بسته بندی های این برند بگونه ای است که ظرف های آن پس از مصرف دور ریخته نمی شود و به عنوان ظروف آشپرخانه قابلیت استفاده دارد. این است تمایز موسوی با برندهای دیگر. همچنین مربای موسوی با طراحی خلاقانه بسته بندی پلی استایرن خود و کاهش هزینه بسته بندی مربا خود را به یکی محصولات پرطرفدار بدل نماید.

محصولات مربا موسوی

مربا موسوی 10 قلم مربا را در 4 وزن و 4 نوع بسته بندی تولید می کند که این سبب شده است تنوع محصولات موسوی در حوزه مربا به عدد 40 برسد. این اقلام عبارتند از: مربا به موسوی، مربا بالنگ موسوی، مربا هویج موسوی، مربا آلبالو موسوی، مربا گل سرخ موسوی، مربا بهار نارنج موسوی، مربا توت فرنگی موسوی، مربا شاه توت موسوی، مربا تمشک موسوی مربا زنجبیل موسوی اشاره نمود.

بسته بندی محصولات موسوی نیز عبارتند از طرح موسوی در بسته بندی پلی استایرن در اوزان 115 و 215، طرح ویکتوریا در بسته بندی شیشه لیوان دسته دار در وزن 245، طرح الیزابت در بسته بندی شیشه لیوان در وزن 320 گرم و در نهایت طرح ظرف ویترا در بسته بندی شیشه در وزن 350 گرم می باشد.

علاوه بر مربا برند موسوی محصولات دیگری نیز برند تولید می کند که عبارتند از عسل موسوی و حلوا موسوی می باشد.

مربا موسوی دارای کیفیت عالی است و طعم خوب آن و بسته بندی جذاب آن سبب شده است که یک محصول ترجیحی برای مشتریان باشد و مشتری با دیدن این محصول رغبت به خرید داشته باشد. مربا موسوی را به سبب خود اضافه کنید و از طهم دلنشین رنگ جذاب و اشتها آور و عطر دل انگیز آن لذت ببرید

خرید مربا موسوی

همانطو ر که قبلا گفته شد نمایندگی انحصاری مربا موسوی در اختیار بازرگانی گلستانی استو برای خرید مربای موسوی می توانید از طریق سایت مویرگی به عنوان فروشگاه آنلاین بازرگانی گلستانی اقدام نمایید. همچنین شما می تواند با تماس از طریق کارشناسان فروش به تأمین کالای مورد نیاز اقدام نموده و آن را بصورت رایگان در محل فروشگاه تحویل بگیرید. ارسال در بازرگانی گلستانی در شهر مقدس مشهد رایگان می باشد و توسط سامانه پخش مویرگی این مجموعه انجام می شود.

لیست قیمت مربا موسوی
نام محصولحراجآخرین ویرایشقیمتنوسانات قیمت
مربا توت فرنگی موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۹۰,۰۰۰ ریال
مربا بهار نارنج موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۴۷,۰۲۰ ریال
مربا شاه توت موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۹۰,۰۰۰ ریال
مربا بالنگ موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۹۰,۰۰۰ ریال
مربا آلبالو موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۹۰,۰۰۰ ریال
مربا به موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۹۰,۰۰۰ ریال
مربا هویج موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۲۶,۴۲۰ ریال
مربا گل سرخ موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۴۷,۰۲۰ ریال
مربا انجیر موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۴۷,۰۲۰ ریال
مربا تمشک موسوی 245 گرم18 مرداد 1403۴۹۰,۰۰۰ ریال
مربای هویج موسوی 350 گرم21 مرداد 1403۵۵۵,۰۰۰ ریال
مربای بالنگ موسوی 350 گرم21 مرداد 1403۶۶۶,۰۰۰ ریال
اشتراک گذاری