محصولات مهگل را بهتر بشناسید
محصولات مهگل را بهتر بشناسید

محصولات مهگل دارای تنوع زیادی است. شاید هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی یا سوپرمارکت‌ها محصولاتی از مهگل را دیده باشید که در سبد خرید محصولات و مواد غذایی مصرف‌کنندگان به خوبی جای خوش کرده است. کره و روغن‌های تخصصی مهگل جزو دسته محصولات پرطرفداری هستند که پیشنهاد می‌شود حتما آنها را خریداری کنید و در وعده غذایی روزانه خود بگنجانید. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

درباره شرکت مهگل

مهگل نام تجاری شرکت بهینه وزین یکی از تولیدکنندگان موفق در زمینه تولید انواع کره و روغن‌های گیاهی و مینارین در ایران است که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده است. این شرکت به عنوان نخستین تولید کننده کره گیاهی در صنعت مواد غذایی شناخته می‌شود و در اشاعه فرهنگ مصرف مناسب و به اندازه چربی‌ها نقش اساسی داشته است.

همچنین این مجموعه برای نخستین بار در کشورمان اقدام به تولید خامه قنادی و نیز اسپرید حیوانی نیم چرب با برند تاپ کرده است که این محصولات با استقبال کم‌نظیر مصرف‌کنندگان در بازار مواجه شده است. بر این اساس این تولیدات، محصولاتی از مهگل هستند که به شما توصیه می‌کنیم برای یکبار هم شده نسبت به تهیه و مصرف آنها اقدام کنید.

معرفی کامل محصولات مهگل

در ادامه به معرفی محصولاتی از مهگل خواهیم پرداخت که شما مصرف کنندگان بتوانید با کسب اطلاعات درباره ارزش غذایی و ترکیبات آنها یک خرید آسان داشته باشید.

کره گیاهی مهگل

کره گیاهی مهگل از نظر خواص و شکل ظاهری شباهت زیادی به انواع کره لبنی دارد، اما با این تفاوت که از روغن‌های گیاهی تهیه می‌شود. این محصول دارای طعم و عطر مطلوبی است و به همین دلیل در سفره صبحانه و کنار میز غذای رستوران‌ها مصرف می‌شود. وجود ویتامین‌های A، E و D در کره گیاهی مهگل سبب بهبود ارزش تغذیه‌ای آن شده است.

محصولات مهگل را بهتر بشناسید
محصولات مهگل را بهتر بشناسید

چربی‌های اشباح شده موجود در این نوع کره گیاهی، حاوی مقدار زیادی کلسترول است که به کاهش کلسترول‌های بد بدن کمک قابل می‌کنند. کره به دلیل طعم لذیذی که دارد، در بسیاری از غذاها استفاده می‌شوند و کمتر کسی پیدا می‌شود که رابطه خوبی با کره نداشته باشد. در این راستا به شما توصیه می‌کنیم که حتما کره گیاهی زعفرانی مهگل با طعم واقعی زعفران را جهت پخت انواع شیرینی و غذاهای ایرانی را امتحان کنید.

محصولات مهگل را بهتر بشناسید
محصولات مهگل را بهتر بشناسید

کره اسپرید حیوانی

کره حیوانی یا کره اسپرید حیوانی جزو دسته محصولاتی از مهگل، تاپ و سان تاپ است که عطر و طعم آن بسیار نزدیک به کره‌های حیوانی طبیعی است. بر این اساس کره اسپرید یک کره مخلوط حیوانی-گیاهی است که حاوی 60 درصد چربی و ترکیبی از کره حیوانی و روغن آفتابگردان است و مانند سایر لبنیات در وعده صبحانه مصرف می‌شود و در آشپزی و پخت و پز نیز کاربرد گسترده‌ای دارد.

 این محصول حاوی ویتامین های A، D، E، K و B12 بوده و مقدار زیادی کلسیم دارد که برای رشد استخوان‌ها و تأمین سلامت دندان‌ها ضروری است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. بنابراین به افرادی مانند کودکان، نوجوانان و ورزشکاران که در طول روز فعالیت بدنی زیادی دارند، مصرف کره اسپرید مهگل توصیه می‌شود.

محصولات مهگل را بهتر بشناسید
محصولات مهگل را بهتر بشناسید

روغن‌های تخصصی

روغن‌های تخصصی گیاهی مانند روغن مارگارین محصولاتی از مهگل است که قابلیت اختلاط‌پذیری بالایی دارد و دارای دوام و بافت بسیار مناسبی هستند. این روغن‌های گیاهی حاوی ویتامین‌ E، A، D، B و K بوده و در نتیجه منجر به افزایش سلامت پوست و مو، کاهش چین و چروک، بهبود رشد و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده، تسریع ترمیم زخم، تقویت سیستم ایمنی بدن و غیره خواهد شد.

مینارین قنادی

خامه قنادی یا مینارین از دیگر محصولاتی است که تحت نام برند مهگل در بازار عرضه شده است که بیشتر مورد استفاده قنادی‌ها و تولیدکنندگان شیرینی و کیک قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طعم و عطر دلچسب، قوام و شکل‌پذیری مناسب، حجم‌دهی و ایجاد پف مناسب و پایدار در کیک و شیرینی اشاره کرد.

شما می‌توانید تمام این محصولات را از فروشگاه اینترنتی مویرگی را با کیفیت بالا، بسته‌بندی مناسب و قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.