قیمت کره خرم
آخرین قیمت کره خرم (26 شهریور 1403)

قیمت کره خرم را به بصورت بروز و برخط از سایت مویرگی مطلع شوید. کره خرم به عنوان یکی از برندهای معتبر و شناخته در عرصه بسته بندی کره در ایران دارای محصولات متنوعی است که از میان آن می‌توان به کره تک نفره رستورانی در بسته بندی فرمسیل، کره قالبی در بسته بندی فویل آلومینیوم و کره فله بصورت کارتنی اشاره نمود. بازرگانی گلستانی به عنوان نماینده کره خرم در استان خراسان و شهر مقدس مشهد یکی از سکوهای مهم عرضه و توزیع این محصول در بازار شرق کشور می باشد. این بازرگانی با ارائه یک مارژین قیمتی مناسب برای خرده فروشان و عمده فروشان عزیز امکان بهره مندی از سودی معقول را فراهم نموده است.

سایت مویرگی ضابط رسانه‌ای و فروش اینترنتی بازرگانی گلستانی است. برای اطلاع از آخرین قیمت کره خرم می توانید به این سایت فروشگاهی مراجعه فرمایید. قیمت ها در سایت مویرگی زیر قیمت مصرف کننده و بر اساس قیمت خرید برای خرده فروشان می‌باشد. عمده فروشان محترم نیز می‌توانند با مراجعه به صفحه هر محصول از آخرین قیمت کره خرم و مارژین قیمت عمده فروشی  مطلع شوند.

 

بازرگانی گلستانی نماینده کره خرم

همانطور که قبلاً به آن اشاره شده است بازرگانی گلستانی نمایندگی کره خرم و دیگر محصولات شرکت بسته بندی ایران خرم در مشهد مقدس می باشد. این بازرگانی با بهره مندی از ناوگان بزرگ توزیع خود در سطح مشهد و بهره مندی از کادری مجرب توانسته است عمده سطح شهر مشهد را زیر پوشش خدمات خود قرار دهد.

خرده فروشان محترم و همچنین عمده فروشان عزیز می‌توانند برای تأمین کره خرم فروشگاه خود از طریق سایت مویرگی یا ارتباط با بخش فروش بازرگانی گلستانی اقدام نمایند. همچنین تعاونی‌ها و سازمانی‌های دولتی و خصوصی برای تأمین این محصول با تماس حاصل نمایند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز می توانند بطور دست اول این محصول را از این بازرگانی تهیه نمایند.

قیمت کره خرم در سایت مویرگی (تخفیف خرید اینترنتی)

با خرید از سایت مویرگی علاوه بر تخفیفات خرده فروشی و عمده فروشی از 3% مازاد خرید اینترنتی نیز بهره مند خواهید شد.

آنچه در ادامه در جدول زیر آماده است قیمت کره خرم به قیمت تولید کننده (قیمت خرید خرده فروشان) می‌باشد. برای اطلاع از قیمت خرید برای عمده فروشان به صفحه محصول مراجعه فرمایید.

آخرین قیمت کره خرم برای خرده فروشان
نام محصولحراجآخرین ویرایشقیمتنوسانات قیمت
کره پاستوریزه خرم 50 گرم %326 شهریور 1403 Original price was: ۲۱۸,۵۰۰ ریال.Current price is: ۲۱۱,۹۴۵ ریال.
کره پاستوریزه خرم 25 گرم %326 شهریور 1403 Original price was: ۱۰۹,۲۵۰ ریال.Current price is: ۱۰۵,۹۷۳ ریال.
کره خرم 10 گرم %326 شهریور 1403 Original price was: ۴۳,۷۰۰ ریال.Current price is: ۴۲,۳۸۹ ریال.
کره خرم 15 گرم %326 شهریور 1403 Original price was: ۶۵,۵۵۰ ریال.Current price is: ۶۳,۵۸۴ ریال.
کره خرم 250 گرم %326 شهریور 1403 Original price was: ۱,۰۴۶,۲۵۰ ریال.Current price is: ۱,۰۱۴,۸۶۳ ریال.
کره خرم 100 گرم %326 شهریور 1403 Original price was: ۴۱۸,۵۰۰ ریال.Current price is: ۴۰۵,۹۴۵ ریال.
کره فرم سیل خرم 10 گرم %326 شهریور 1403 Original price was: ۴۳,۷۰۰ ریال.Current price is: ۴۲,۳۸۹ ریال.
اشتراک گذاری