محصولات تکنفره هتلی و رستورانی را آنلاین بخرید
محصولات تکنفره هتلی و رستورانی را آنلاین بخرید

استفاده از محصولات تکنفره هتلی و رستورانی برای پذیرایی و سرو غذا یکی از نیازهای اساسی این مجموعه‌های خدماتی است. بسیاری از خانواده‌های ایرانی عادت به مصرف لبنیات، نوشیدنی، ترشی، سس، مربا و سایر مواد غذایی در وعده‌های غذایی خود دارند. به همین دلیل رستوران‌ها برای رعایت جوانب بهداشتی باید این مواد غذایی را به صورت تک نفره و انفرادی سرو کنند تا رضایت مشتریان را جلب کنند.

محصولات تکنفره هتلی و رستورانی چیست؟

بسته‌بندی تکنفره یا به اصطلاح ساشه‌ای امروزه در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی کاربرد بسیاری دارد. در این بین نوع بسته‌بندی، محصولات غذایی در کیسه‌های کوچک یک بار مصرف مطابق میل هتل‌ها و رستوران‌ها است و با هزینه‌ای کمتر سعی می‌کنند مواد غذایی مختلف را با بسته‌بندی زیبا و شخصی همراه با استفاده راحت‌تر در اختیار مشتریان خود قرار دهند. البته خرید محصولات تکنفره برای تمام ارگان‌ها و سازمان‌های بسیار مناسب است. بسیاری از خانواده‌ها نیز برای آماده کردن صبحانه برای فرزندان و دانش‌آموزان خود به بسته‌بندی شاسه‌ای به دلیل امکان حمل و استفاده راحت روی آورده‌اند.

در این بین شرکت‌هایی همچون رعنا، کاله و خرم اقدام تولید این محصولات نموده اند.

اهمیت خرید محصولات تک نفره

امروزه تولید و فروش محصولات تکنفره هتلی و رستورانی با استقبال بسیاری روبرو شده است. این پکیج‌ها با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند و متناسب با نیازهای ضروری مصرف کنندگان، طراحی و تولید شده‌اند. به همین دلیل شرکت‌های تولید مواد غذایی با برندهای مختلف اقدام به تولید و عرضه محصولات تک نفره برای وعده‌های مختلف غذایی از جمله صبحانه کرده‌اند. با خرید یک محصول تک نفره به میزان قابل توجهی از هدر رفت و اسراف مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد.

مزایای استفاده از محصولات تکنفره هتلی و رستورانی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف یک غذای خوشمزه در رستوران‌ها و هتل‌ها استفاده از دسرها، نوشیدنی‌ها، چاشنی‌ها، ترشیجات، لبنیات و مواد غذایی مختلف به صورت تک نفره است.
مزایای استفاده از محصولات تکنفره هتلی و رستورانی در کنار سرو انواع غذاها، رعایت بهداشت، سهولت در مصرف، رضایت مصرف کننده از بابت طعم و لذت بیشتر از غذا و مقرون به صرفه بودن قیمت آنها است.

در این راستا شرکت‌های لبنی و واحدهای تولیدی عرضه مواد غذایی اقدام به تولید و عرضه انواع محصولات تک نفره کرده‌اند. به همین دلیل در صورت حضور در هتل‌ها، بیمارستان‌ها، تورهای مسافرتی، فست فودی‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند انواع این محصولات تک نفره را با تنوع بسیار مشاهده کرده و به راحتی از آنها استفاده کنید.

معرفی انواع محصولات تک نفره

محصولات تک نفره به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به انواع دسر کنار غذا، طعم دهنده‌های غذا از جمله نمک و فلفل، خوراکی‌های مخصوص وعده صبحانه اشاره کرد. در ادامه به معرفی بعضی از آنها خواهیم پرداخت.
– ماست تک نفره ساده و موسیر
پنیر تک نفره
کره تک نفره
خامه تک نفره
شیر تک نفره

دوغ تک نفره
عسل تک نفره
مربا تک نفره با طعم‌های مختلف
سس مایونز تک نفره
سس کچاپ تک نفره
– زیتون تک نفره
خرید این محصولات پرفروش برای رستوران‌ها، فست فودی‌ها، ساندویچی‌ها، پیتزا فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای پاسخگویی به نیاز مشتریان بسیار مناسب است.

نحوه خرید محصولات تکنفره هتلی و رستورانی

روش‌های بسیاری برای خرید محصولات تکنفره هتلی و رستورانی وجود دارد اما از آنجایی که خرید حضوری برای خرید عمده گزینه مطلوبی نخواهد بود، شما می‌توانید این محصولات را به صورت مستقیم از سایت مویرگی بدون واسطه با بهترین قیمت خریداری و به مشتریان خود عرضه کنید.

بنابراین شما از سامانه آنلاین و پخش عمده مواد غذایی مویرگی می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و از تخفیفات فوق‌العاده نیز بهره‌مند شوید. شرکت بازرگانی گلستانی ارائه دهنده تمام خدمات فروش عمده و پخش مویرگی این نوع محصولات است که جهت خرید می‌توانید از طریق فروشگاه مویرگی اقدام کنید.