سس رعنا خوشمزه و کم نظیر
سس رعنا خوشمزه و کم نظیر

سس رعنا یکی از محصولات و چاشنی‌های خوشمزه با طعم کم نظیر است که همواره در میز رستوران‌ها و فست فودی‌ها در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این محصولات در ابعاد و اندازه‌های مختلف اعم از سس تک نفره و انواع بسته‌بندی فله‌ای در بازار عرضه شده است که مصرف کنندگان بر اساس نیاز خود می‌توانند نسبت به تهیه آنها اقدام کنند. مویرگی در این مقاله قصد دارد درباره این برند تجاری و محصولات تولیدی آنها به ویژه انواع سس‌های خوشمزه و لذیذ رعنا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی برند تجاری رعنا

امروزه رعنا یکی از برندهای شناخته شده در بازار است که سابقه زیادی در زمینه تولید انواع سس‌ها دارد و طعم دلچسب آنها توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کند.
این برند خاص و صاحب سبک که در حاضر به جایگاه ارزنده‌ای در کشور رسیده است، محصولات خود را با مواد اولیه بسیار مرغوب تولید کرده و در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و فست فودی‌ها قرار می‌دهد.

در این بین سس‌های رعنا به عنوان یک چاشنی غذای خوشمزه جزو نخستین محصولاتی هستند که در سبد خرید بسیاری از خانواده‌ها و خرده فروشان قرار می‌گیرند. در این راستا انواع سس رعنا طرفداران خاص خودش را دارد و با بررسی ترکیبات این محصول می‌توان دریافت که این چاشنی به لحاظ تغذیه‌ای از ارزش غذایی بسیار خوبی برخوردار است.
در این سس‌ها ماده مغذی به نام سلنیوم وجود دارد که خاصیت ضد التهابی داشته و کاهش شدت بیماری‌های تنفسی به ویژه آسم کمک قابل توجهی می‌کند. بر این اساس طعم دلچسب محصولات تولیدی برند تجاری رعنا برگ برنده این شرکت تولیدی مواد غذایی بوده است و توانسته سهمی بزرگی در بازار مواد غذایی را تصاحب کند.

درباره شرکت تولید کننده سس رعنا

شرکت عالیا گلستان با نام تجاری «عالیا» فعالیت خود را از سال 1329 آغاز کرده است و در طول سال‌های متمادی انواع محصولات اعم از سس‌های سرد و گرم، روغن مایع نباتی، رب گوجه فرنگی، کنسروهای غیر گوشتی، انواع شوریجات و آب آشامیدنی را تولید و در بازار عرضه کرده است.
اما از سال 1379 نشان تجاری رعنا و جایگزین نشان عالیا در شرکت عالیا گلستان شده است و از آن زمان تاکنون قریب به 25 محصول متنوع در دسته‌بندی کلی انواع چاشنی‌ها، روغن مایع، کنسرو و آب آشامیدنی روانه بازار شده است. تمام این محصولات با نشان ملی استاندارد کالا توسط دو کارخانه عالیا گلستان و زرین دشت سفره و آب معدنی گلستانه تولید و در بازار عرضه می‌شود.

در این بین مهم‌ترین عامل شهرت برند رعنا در تولید انواع سس‌های مایونز و گوجه فرنگی یا همان کچاپ است. همچنین این شرکت به تولید انواع روغن‌های آفتابگردان مخصوص سالاد و سرخ کردنی کرده و انواع محصولات کنسروی را در ویترین خود جای داده است.

تدوین استراتژی تنوع طعم و رنگ در تولید سس رعنا با طراحی زیبا برای جلب نظر مخاطبان توانسته اثر بخش عمل کند و یک ارتباط حسی بین طعم، رنگ و مخاطبان در گروه سنی ایجاد کرده است. به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان ترغیب به خرید این محصول شده‌اند.

نحوه خرید سس رعنا

برای خرید انواع محصولات تولیدی این برند تجاری به ویژه سس رعنا می‌توانید به فروشگاه مویرگی به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین و پخش عمده مواد غذایی مراجعه کنید. بر این اساس برای داشتن یک خرید راحت‌تر بهتر است با محصولات برند تجاری رعنا آشنا شوید.

سس رعنا خوشمزه و کم نظیر
سس رعنا خوشمزه و کم نظیر 6

سس تک نفره مایونز
سس تک نفره مایونز تند
سس تک نفره مایونز کم چرب
سس تک نفره فرانسوی
سس تک نفره هزار جزیره
سس تک نفره کچاپ
سس تک نفره کچاپ تند
• سس سیر تک نفره

سس پمپی فرانسوی
• سس پمپی مایونز کم چرب
• سس پمپی مایونز سیر
سس پمپی مایونز 420 گرمی

• سس پمپی هزار جزیره

سس پمپی هزار جزیره
سس دبه کچاپ 3.5 کیلوگرمی و 8.7 کیلوگرمی
• سس دبه مایونز 3 کیلوگرمی و 7.7 کیلوگرمی
سس دبه مایونز کم چرب 3 کیلوگرمی
• سس کچاپ تند عروسکی 530 گرمی
سس کچاپ عروسکی 20 عددی
سس کچاپ کتابی 530 گرمی
سس کچاپ کتابی تند 530 گرمی
• سس مایونز شیشه در وزن 1300 گرمی، 240 گرمی، 430 گرمی، 900 گرمی
کنسرو مخلوط سبزیجات
• کنسرو ذرت
• کنسرو رب 420 گرمی و 5 کیلوگرمی
• کنسرو رب در پوش‌دار
کنسرو رب کلیددار 800 گرمی
• کنسرو لوبیا چیتی
کنسرو لوبیا چیتی آسان باز شو
کنسرو لوبیا و قارچ
کنسرو نخود فرنگی
• خیارشور

سس رعنا خوشمزه و کم نظیر
سس رعنا خوشمزه و کم نظیر 7

بر این اساس علاوه بر انواع سس رعنا، این شرکت در تولید رب، کنسروها، انواع روغن و آب آشامیدنی سابقه طولانی دارد که رقابت سایر برندها با محصولات این برند کمی دشوار است.