برند روزانه و معرفی کامل محصولات
برند روزانه و معرفی کامل محصولات

برند روزانه شامل پنیر و انواع شیر است که ممکن است بارها هنگام تهیه مواد غذایی مختلف نسبت به خرید و استفاده از آنها اقدام کرده باشید اما به نام برند تجاری آن توجه نکرده باشید. این برند شناخته شده محصولات لبنی با کیفیتی را در بازار عرضه کرده است که به سادگی می‌تواند نیاز روزانه بدن شما به شیر و مواد لبنی را تأمین کند. اگر قصد خرید فرآورده‌های لبنی روزانه را دارید بهتر است با محصولات این شرکت آشنا شوید.


فهرست عناوین

درباره روزانه

شرکت فرآورده‌های لبنی بل روزانه که به عنوان تنها نماینده بل فرانسه در ایران فعالیت دارد یکی از برندهای شناخته شده است. گروه تولیدی بل به عنوان یکی از شرکت‌های تولید کننده فرانسوی در زمینه پنیر فعالیت خود را از سال 1865 آغاز کرده است و محصولات تولیدی خود را در بیش از 125 کشور توزیع می‌کند.

سرمایه‌گذاری بل در ایران مربوط به سال 2007 میلادی می‌شود و از طریق مشارکت با شرکت ایرانی فرآورده‌های لبنی سحر با برند مشهور روزانه آغاز کرد. شرکت بل در ایران محصولات خود را با نام تجاری «روزانه»، «کیبی» و «گاو خندان» تولید و در بازار عرضه می‌کند. در این راستا در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و زنجیره‌ای می‌توانید محصولات برند روزانه را در دو محور شیر و پنیر مشاهده و خریداری کنید.

معرفی کامل محصولات روزانه

محصولات تولیدی روزانه به دو محصول لبنی شیر و پنیر محدود می‌شود که به اشکال مختلف و خواص گوناگون طراحی، تولید و در بازار عرضه می‌شود. در ادامه به معرفی کامل محصولات برند روزانه خواهیم پرداخت.

شیر ساده روزانه

شیرهای روزانه از نظر اندازه شامل شیرهای تک نفره و خانواده هستند که طعم ساده آن با هر ذائقه‌ای سازگاری دارد و علاوه بر مصرف روزانه می‌توانید آن را برای پخت انواع کیک و شیرینی نیز استفاده کنید. شیرهای ساده به صورت سوپر شیر 200 سی سی، شیر کم چرب و شیر پر چرب نیز در بسته‌بندی 200 سی سی و 1 لیتری در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دارد. تنها تفاوت شیرهای کم چرب و پر چرب در غلظت و میزان چربی است که باید مصرف کنندگان مطابق با رژیم غذایی خود نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.

شیر طعم‌دار روزانه

در چند سال اخیر تولید شیرهای طعم‌دار برای جلب ذائقه مصرف کنندگان مورد توجه بسیاری از برندهای تولید فرآورده‌های لبنی قرار گرفته است. در این راستا برند روزانه نیز از این تنوع تولید شیر مستثنی نبوده و اقدام به تولید شیر با طعم‌های مختلف کرده است که از جمله آنها می‌توان به شیر موز، شیر عسل، شیر قهوه و شیر کاکائو اشاره کرد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم حتما انواع شیر طعم‌دار از جمله محصولات برند روزانه را برای یکبار هم شده امتحان کنید تا طعم و مزه تفاوت آنها را بچشید.

شیرهای طعمدار روزانه پخش مویرگی بازرگانی گلستانی
برند روزانه و معرفی کامل محصولات 21

پنیر سفید از محصولات روزانه

پنیر سفید تازه جزو دسته محصولات لبنی است که طرفداران خاص خود را دارد، اما روزانه در تولید این محصول دست به خلاقیت و نوآوری زده است. به طوری که پنیر سفید را با بسته‌بندی متنوع اعم از پاکتی، ظرفی و مثلثی تولید و عرضه کرده است. همچنین بسته‌بندی پنیر سفید مثلثی حاوی 8 تا 16 عدد پنیر است که در دو طعم فلفل سیاه و سیر و سبزیجات در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

از خواص پنیر سفید می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، تامین سلامت پوست و مو، تقویت عملکرد قلب، جلوگیری از بروز علائم دیابت، کاهش استرس، کمک به ساخت عضلات بدن و غیره اشاره کرد. همچنین محققان معتقدند که پنیر سفید به دلیل داشتن ویتامین‌ها، املاح معدنی و کلسیم فراوان از پوکی استخوان‌ها جلوگیری کرده و برای تامین سلامت استخوان‌ها بسیار مفید است.

محصولات برند روزانه را از کجا بخریم؟

محصولات روزانه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و نسبت به برندهای مطرح در بازار قیمت مقرون به صرفه‌‌ای دارند. شما می‌توانید شیر و پنیر روزانه را از طریق فروشگاه اینترنتی مویرگی خریداری کنید و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید. مشتریان و مصرف‌ کنندگان گرامی می‌توانند محصولات شرکت روزانه را بصورت خرده و عمده از طریق سایت مویرگی تهیه کنند.