نمایندگی چوپان در مشهد
بازرگانی گلستانی نمایندگی چوپان در مشهد

نمایندگی چوپان در مشهد یکی است از سال 1402 بطور انحصاری در اختیار بازرگانی گلستانی قرار گرفته است. این انحصار نتنها مربوط به شهر مقدس مشهد بلکه مربوط به کل استان خراسان می باشد. لذا همه همشهریان عزیز بعلاوه هم استانی های گرامی زین پس می توانند از طریق ضابطین فروش این بازرگانی اقدام به تأمین کالای مورد نیاز خود نمایند. چوپان دارای طیف گسترده ای از محصولات لبنی است که در انواع و اندازه های مختلف و در بسته بندی های متنوع برای سلیقه های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند.

محصولات چوپان

محصولات چوپان بر محوریت لبنیات و متمرکز بر تولید شیر و محصولات پاستوریزه لبنی می باشد. چوپان با شعار “همیشه تازه، همیشه” سلامت سعی کرده است محصولات تازه لبنی را بدون مواد افزودنی و نگهدارنده به دست مشتری برساند از این رو هم هست محصولات این عنوان تجاری بر محوریت محصولات پاستوریزه می باشد. شیر پاستوریزه چوپان به عنوان پروفروش ترین محصول شرکت چوپان است و عمده شهرت و محبوبیت این برند نیز محصولات تازه آن می باشد. این برند تجاری انواع شیرهای پاستوریزه پرچرب کم چرب و بدون لاکتوز چوپان می باشد که در بسته بندی بطری تولید می کند.

پنیر چوپان یکی دیگر از محصولات این برند که در انواع مختلف تولید می شود. یکی از این انواع پنیر کم چربی و کم نمک چوپان است.

ماست چوپان نیز یکی دیگر از دسته محصولات این عنوان تجاری است که در انواع همزده تحت عنوان ماست میکس، ماست تازه و ماست سنتی تحت عنوان ماست ایلچی تولید می شود.

دوغ چوپان نیز یکی دیگر از محصولات این عنوان تجاری است که انواعی دارد که نوع سنتی آن به ایلچی موسوم است.

کره نیز یکی دیگر از محصولات شرکت چوپان است که برای طرفدران این برند یک خبر خوشحال کننده می تواند تلقی شود.

خامه و بستنی چوپان نیز از محصولات این برند محبوب است که بسته بندی های مختلف تولید می شود.

برای آشنایی و خرید آنلاین محصولات لبنی چوپان اینجا را کلیک کنید

محصولات فله چوپان

پنیر حلب چوپان و ماست دبه چوگان از دسته محصولات مناسب فروشگاه های عرضه کننده لبنیات می باشد.

چوپان یک برند لوکس به حساب می آید و نخستین بازار خود را در تهران و در مناطق متمول تر این شهر آغاز فعالیت که و همکنون بیشترین تمرکز این برند نیز بر مناطق متمول تهران است.

این برند از نخستین تولید کنندگان شیر پاستوریزه پس از صنایع شیر پاستوریزه ایران بود.

نمایندگی چوپان در مشهد

بازرگانی گلستانی تنها نمایندگی چوپان در مشهد و استان خراسان است. شیر پاستوریزه چوپان پرفروش ترین محصول این شرکت می باشد که بصورت یک روز در میان در شهر مقدس مشهد توزیع می شود.

خرده فروشان، عمده فروشان و ارگان های شهر مقدس مشهد می توانند از طریق ارتباط با بخش فروش درخواست ویزیت و تأمین محصولات لبنی چوپان را نمایند. نظام توزیع بازرگانی گلستانی با در اختیار داشتن ناوگان گسترده پخش تمام نقاط شهر مقدس مشهد را زیر پوشش خود دارند و همشهریان محترم می توانند علاوه بر محصولات لبنی چوپان از دیگر برندهای محبوب برای فروشگاه خود بهره مند شوند.

نماینده چوپان در استان خراسان

همچنین بازرگانی گلستانی این افتخار را دارد که نمایندگی این برند را در استان خراسان داشته باشد. لذا هم استانی های عزیز می توانند از طر یق خرید مستقیم و یا با بهره مندی از سیستم توزیع بازرگانی گلستانی اقدام به تأمین محصولات این برند برای فروشگاه خود نمایند.

برندهای بازرگانی گلستانی

همکنون برندهای بزرگ معتبری با بازرانی گلستانی همکاری دارند و بطور انحصاری محصولات خود را از طریق سامانه های متمرکز پخش مویرگی این شرکت انجام می دهند. از مهمترین این برندها می توان به رعنا، چوپان، پادراتوس، سلامت، آب حیات، تندیس، آدا، کبودی، شنگر، مهگل و چندین ده برند دیگر می باشد.

اشتراک گذاری