کشک پاستوریزه خرم و انواع آن
کشک پاستوریزه خرم و انواع آن

کشک پاستوریزه خرم یکی از محصولات پاستوریزه موجود در بازار است که توسط کارخانه لبنیات وینه تولید شده و با نام برند خرم در بازار عرضه می‌شود. این محصول از کشک خشک گوسفندی تهیه می‌شود و از نظر طعم و کیفیت شباهت زیادی به کشک سنتی و با اصالت دارد. شما می‌توانید این محصول را با طعم و کیفیت انحصاری در اندازه‌ها و انواع مختلف با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید.

ویژگی کشک تازه خرم

همانطور که گفته شد، کشک پاستوریزه خرم یک محصول گوسفندی است که از کشک خشک گوسفندی که قروت نامیده می‌شود به دست می‌آید. به طوری که قروت یا کشک خشک گوسفندی را به صورت مایع در می‌آورند و با افزودن قوام دهنده‌های مناسب حالت محصول را به یک امولسیون تبدیل می‌کنند.

میزان قوام این محصول به وسیله ترکیبات شبه نشاسته تعیین می‌شود و در واقع کشک پاستوریزه خرم یک نوع کشک مایع است که در انواع غذاها قابلیت استفاده دارد. خرم یک برند شناخته شده در صنعت لبنیات کشور است که از دیگر محصولات آن می‌توان به کره خرم، کشک خرم و پنیر خرم اشاره کرد.

انواع کشک خرم

کشک پاستوریزه خرم یکی از انواع کشک‌های خوشمزه ایرانی است که طعم فوق‌العاده آن با ذائقه هر خانواده‌ای سازگار است و مصرف آن باعث طعم‌دهی مناسب به غذا می‌شود. کشک پاستوریزه خرم، کلسیم بالایی دارد و شما می‌توانید در انواع پیش غذاها و دسرها نیز مورد استفاده قرار دهید. این محصول در بسته‌بندی‌های مختلفی همچون پاکتی، شیشه‌ای و سطلی در بازار عرضه می‌شود.

کشک پاکتی 200 گرمی

کشک پاکتی یک محصول محوری در صنعت کشک به حساب می‌آید که قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. از اینرو، این محصول در صنعت لبنیات بسیار پرطرفدار و پر فروش به حساب می‌آید. علت مقرون به صرفه بودن خرید این کشک، بسته‌بندی کوچک و ارزان آن است. کشک پاکتی یک محصول مناسب جهت استفاده در یک وعده غذایی است.

کشک شیشه‌ای 500 و 700 گرمی

کشک خرم در اندازه‌های 500 و 700 گرم و در بسته‌بندی شیشه تولید می‌شود. قیمت بسته‌های شیشه‌ای به دلیل نوع متریال و میزان حجم کشک موجود در آن گران‌تر از بسته‌بندی پاکتی است.

کشک دبه 2 کیلو گرمی

کشک پاستوریزه خرم در بسته‌بندی با ابعاد بزرگ 2 کیلوگرم نیز تولید و عرضه می‌شود. شما می‌توانید این محصول را در بسته بندی دبه خریداری کنید. تهیه این حجم کشک مایع برای رستوران‌های محلی و کترینگ‌ها بسیار مقرون به صرفه است و همواره به کشک پاستوریزه با کیفیت جهت جلب نظر مشتریان خود دسترسی دارند. این محصول پاستوریزه با کیفیت با ویژگی منحصر به فرد 18 ماه قابلیت ماندگاری دارد.

خواص بی‌نظیر کشک خرم برای سلامتی بدن

کشک یکی از خوراکی‌های خوش طعم و محبوبی است که در تهیه برخی از غذاهای محلی و ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرآورده لبنی خواصی شبیه به شیر تازه دارد و حاوی کلسیم فراوان، فسفر، چربی، نمک، پروتئین و ویتامین است که همگی برای سلامتی بدن لازم و ضروری هستند.

بر این اساس فواید کشک بسیار زیاد است که از جمله آنها می‌توان به کاهش وزن و لاغری، پیشگیری از پوکی استخوان، کاهش عفونت پوستی، رفع تیرگی دور چشم، کاهش و پیشگیری سوزش معده در دوران بارداری‌ و غیره اشاره کرد.

کاربردهای مختلف کشک

کشک پاستوریزه خرم یکی از انواع محصولات لبنی است که کاربردهای مختلفی دارد. اغلب بانوان ایرانی و آشپزهای محلی تجربه درست کردن انواع غذاها همچون آش رشته، کشک بادمجان، اشکنه و غیره را با بن مایه کشک را داشته‌اند. در اغلب این غذاها از کشک مایع به همراه پودر گردو، نعناع داغ، سیر داغ و پیاز داغ به عنوان طعم‌دهنده و تزیین کننده غذا استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید با کیفیت‌ترین انواع کشک با بسته‌بندی مختلف و سایر محصولات لبنی را به صورت عمده و جزئی از فروشگاه اینترنتی مویرگی خریداری کنید.