نماینده پادراتوس در مشهد
بازرگانی گلستانی نماینده پادراتوس در مشهد

نماینده پادراتوس در مشهد بطور انحصاری در اختیار بازرگانی گلستانی قرار گرفت. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مؤسسات توزیع مواد غذایی در شرق کشور این افتخار را دارد که برند معتبر و محبوب پادراتوس را نمایندگی نماید. این شرکت تمام محصولات برند پادراتوس اعم از دوغ پادراتوس را به نمایندگی گرفته است. این همکاری و تعامل باعث هم افزایی دو برند گلستانی و پادراتوس خواهد شد که امید است سبب توسعه و همکاری فی مابین شود.

غفلت از گستره پراکنش توزیع شرکت های پخش سبب رکود در بازار لبنیات می‌شود. از این رو هست که بسیاری از برندهای بزرگ ترجیح می‌دهند بجای راه اندازی سازمان توزیع امر توزیع را به شرکت‌های پخش تفویض نمایند. از این رو هولدینگ تبرک طی یک تفاهم نامه‌ای با بازرگانی گلستانی انحصار نمایندگی محصولات خود را به این مجموعه بزرگ واگذار کرد.

پادراتوس در نظر دارد تا سهم خود را از بازار دوغ کشور و شرق ایران حفظ و آن را ارتقا دهد. بزرگترین رقیب این برند در عرصه دوغ به یقین دوغ عالیس است که از زمان ظهور خود رقیبی جدی برای پادراتوس محسوب شده است. همکاری با یک شرکت پخش معتبر همچون بازرگانی گلستانی این امید را می‌دهد تا در رقابت تنگاتنگ برندها اینبار پادراتوس باشد که کوی سبقت را از رقیب دیرینه خود می‌رباید.

محصولات پادراتوس

پادراتوس کارخانه تولید لبنیات است. هرچند این برند شهرت و محبوبیت خود را مدیون دوغ آن است اما زنجیره محصولات این برند خوشمزه به گستره تنوع محصولات لبنی می‌باشد. در ادامه با برخی از این محصولات آشنا می‌شویم

دوغ پادراتوس

دوغ پادراتوس محبوب ترین، مشهور ترین و پرفروش ترین محصول پادراتوس به حساب می‌آید. محصول اصلی همان دوغ گرمادیده با طعم نعنا پادراتوس می‌باشد که در بسته بندی بطری 1/5 لیتری تولید و در بازار عرضه می‌شود. در کنار این محصول، محصولات دیگری همچون پت 4 لیتری، و دوغ پاکتی پادراتوس و انواع دوغ تک نفره آن می‌باشد.

دوغ تک نفره پادراتوس در دو نوع لیوانی و بطری پت تولید می‌شود که از نظر قیمتی دوغ لیوانی مقرون بصرفه می‌باشد.

کره پادراتوس

پادراتوس چندی است به تولید کره نیز دست یازیده است. تولید کره یکی از صنایع استراتژیک در صنعت لبنیات می‌باشد. یکی از محصولات آن نیز کره لوله‌ای پادراتوس است که بصورت کالباسی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

ماست پادراتوس

ماست پادراتوس در دو نوع ماست تازه و ماست چکیده تولید می‌شود. پادراتوس با حذف هزینه‌ها سبب مقرون به صرفه شدن محصول می‌شود. یکی از این موارد بسته بندی محصولات است. استفاده از بسته بندی نایلون برای ماست چکیده یکی از روش‌هایی است که سبب کاهش قیمت تمام شده محصول می‌شود و این برای مصرف کننده امری مطلوب می‌باشد.

محصولات تک نفره پادراتوس

محصولات تک نفره از جمله کالاهای استراتژیک در صنعت مواد غذایی می‌باشد. این محصولات برای طیف گسترده رستوران ها مورد استفاده و خرید قرار می‌گیرد. ماست تک نفره پادراتوس و دوغ تک نفره پادراتوس از جمله محصولات این برند می‌باشد.

پنیر پیتزا پادراتوس

پنیر پیتزا پادراتوس یکی دیگر از محصولات این عنوان تجاری است که در نوع پروسس و تاپینگ تولید و در بازار عرضه می‌شود.

بازرگانی گلستانی نماینده پادراتوس در مشهد

همانطور گفته شد بازرگانی گلستانی (نماینده پادراتوس در مشهد) طی مذاکراتی که با مدیر عامل شرکت پادراتوس داشت و طی یک تفاهم نامه‌ای نماینده پادراتوس در مشهد شد و همه محصولات این برند را به طور انحصار به نمایندگی خود درآورده است. همکاران محترم می‌توانندجهت همکاری از طریق سایت مویرگی اقدام به تأمین کالای مورد نیاز نموده و یا با سکوهای ارتباطی بازرگانی گلستانی ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری