عمده فروشی آنلاین مواد غذایی در مویرگی
عمده فروشی آنلاین مواد غذایی در مویرگی

امروزه خرید از مراکز پخش عمده مواد غذایی آنلاین مورد توجه بسیاری از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها قرار گرفته است که در این مقاله قرار است درباره مزایای آن صحبت کنیم. مواد غذایی از جمله مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای مردم است، که به هر نحوی شده آن را تامین می‌کنند. در این رابطه روش‌های مختلف برای توزیع و پخش انواع محصولات وجود دارد که یکی از آنها خرید از عمده ‌فروشی‌ها است. بسیاری از صاحبان فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و خرده ‌فروشان تمایل دارند که مواد غذایی مورد نیاز خود را از یک مرکز عمده‌ فروشی معتبر خریداری کنند تا با کمترین واسطه بهترین محصولات را به دست مشتریان خود برسانند.


خرید از عمده ‌فروشی‌ها می‌تواند به صورت حضوری یا اینترنتی باشد که در این بین پخش عمده مواد غذایی به صورت آنلاین به دلیل خرید محصول با کیفیت با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه و حذف واسطه‌ها در مراحل پخش محصولات غذایی یکی از روش‌های موثر برای جذب مصرف کنندگان است.


بهترین روش توزیع و پخش محصولات غذایی


برای آنکه بتوانید با بهترین روش‌ها اقدام به پخش محصولات غذایی در کشور کنید، بهتر است چند راهکار مهم را در نظر بگیرید. همانطور که می‌دانید، مواد غذایی به سرعت ممکن است فاسد شوند و ضرر زیادی به شرکت‌های پخش محصولات غذایی وارد کنند. از این رو بهتر محصول خود را در بهترین زمان ممکن به به دست خرده ‌فروشان برسانید و به صورت ماهانه یک میزان مشخصی مواد غذایی عرضه کنید تا از فاسد شدن آنها جلوگیری کنید.


امروزه بیشتر شرکت‌های توزیع و عمده فروشی آنلاین مواد غذایی از طریق وب سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در این زمینه فعالیت می‌کنند. پس پخش عمده مواد غذایی آنلاین یکی از روش‌های مناسب برای پخش محصولات غذایی است و می‌تواند به موفقیت بیشتر شرکت‌های بازرگانی و پخش کمک کند.


سیستم پخش عمده فروشی آنلاین مواد غذایی چگونه است؟


به طور کلی دو سیستم پخش و توزیع مواد غذایی وجود دارد که بسیاری از معتبرترین شرکت‌های پخش از آنها استفاده می‌کنند. پخش کلاسیک یکی از این سیستم‌ها است که اغلب تولیدکنندگان مواد غذایی در روش کلاسیک عمده فروشی آنلاین مواد غذایی، با چند عمده فروش قرارداد منعقد کرده و پس از تولید و بسته‌بندی مواد غذایی مورد نیاز بازار، آنها برای عمده ‌فروشان جهت عرضه و پخش ارسال می‌کنند.


در اصل عمده فروشان به عنوان شرکت عمده فروشی آنلاین مواد غذایی شناخته می‌شوند و محصولات برندهای مختلف را به دست مشتریان و خرده ‌فروشان در سطح شهر می‌رسانند. امروزه سیستم دیگری نیز برای عمده فروشی آنلاین مواد غذایی وجود دارد که بسیار مدرن‌تر و به عنوان سیستم مویرگی شناخته می‌شود. در این روش پخش، مستقیما محصولات تولیدی بدون اینکه نیازی به واسطه وجود داشته باشد، به دست مردم و مصرف‌کنندگان می‌رسد. امروزه بسیاری از بهترین شرکت‌های عمده فروشی آنلاین مواد غذایی در ایران از سیستم مویرگی استفاده می‌کنند. با توجه به رشد تکنولوژی سیستم مویرگی برای پخش عمده مواد غذایی آنلاین بسیار پرکاربرد است.


تاریخچه عمده فروشی آنلاین مواد غذایی


عمده فروشی آنلاین مواد غذایی با رشد تکنولوژی مانند هر کسب و کار دیگری دچار تحولات بسیاری شده است. به همین دلیل شرکت‌های تولیدی به طور مداوم در حال تمرین و کسب تجربه در خط تولید و بسته‌بندی انواع محصولات تولیدی خود هستند. همچنین برای فروش بیشتر و افزایش کسب درآمد، همواره متناسب با تحولات جامعه دست به تغییر استراتژی‌های فروش محصولات خود می‌زنند تا بتوانند با مراکز پخش عمده مواد غذایی همکاری گسترده‌تری پیدا کنند. در صورت گسترش شبکه توزیع و پخش می‌توانند در رقابت شدید بازار، محصولات دارای کیفیت خود را به دست مشتریان بیشتری برسانند.


عمده فروشی آنلاین مواد غذایی از گذشته تا امروز رونق بسیاری داشته است تا محصولات غذایی بدون اینکه تحلیل رفته یا خراب شوند از منبع تولید بدون واسطه به دست مردم برسند. با توجه به اهمیت موضوع امروزه سیستم پیشرفته پخش عمده مواد غذایی آنلاین مورد توجه بسیاری از شرکت‌های تولید کننده مواد غذایی رسیده است و همکاری خود را با این مراکز گسترش دادند. طول عمر عمده فروشی آنلاین مواد غذایی به صورت عمده و آنلاین بسیار کوتاه است، اما در این مدت زمان کوتاه توانسته است به جایگاه مناسبی در سیستم تولید و عرضه برسد.


امروزه جایگاه سیستم توزیع و عمده فروشی آنلاین مواد غذایی به صورت سنتی تضعیف شده است و بسیاری از شرکت‌های تولیدی برای معرفی محصول و رساندن آنها به دست مشتریان از بستر وب و توزیع و پخش آنلاین استفاده می‌کنند که مزایای بسیاری دارد. بنابراین اگر شرکت‌های تولیدی بتوانند مواد غذایی ضروری مورد نیاز مردم را با ساده‌ترین روش در اختیار مردم قرار دهند، می‌توانند سود خوبی در این زمینه به دست آورند.


مزایا و معایب عمده فروشی آنلاین مواد غذایی


عمده فروشی آنلاین مواد غذایی به صورت آنلاین یکی از روش‌های مطلوب برای به دست گرفتن بازار و شبکه توزیع مواد غذایی است. این روش یکی از جدیدترین و به روزترین روش‌هایی است که امروزه اغلب شرکت‌های بازرگانی عمده فروشی آنلاین مواد غذایی از آن استفاده می‌کنند. در واقع هدف اصلی از عمده فروشی آنلاین مواد غذایی آنلاین این است که تمام خریداران در هر کجای کشور که باشند، می‌توانند به محصول مورد نظر خود با برند خاص دست پیدا کنند.

بر این اساس این اقدام یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است که مشتریان و خریداران زیادی را به سمت شرکت پخش عمده تمایل می‌کند. البته با وجود ویژگی‌های خاصی که روش توزیع و پخش عمده مواد غذایی آنلاین دارد، در ادامه به بیان مهم‌ترین مزایا و معایب روش توزیع و پخش آنلاین به صورت عمده خواهیم پرداخت.


مزایای عمده فروشی آنلاین مواد غذایی


– اطلاع از وضعیت بازار مواد غذایی به صورت آنلاین و به روز
– کسب سهم بیشتر از بازار مواد غذایی و مشتریان
– برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و خرده‌فروشان
– افزایش اعتبار شرکت بازرگانی جهت ایجاد نمایندگی پخش در تمام شهرهای کشور


معایب عمده فروشی آنلاین مواد غذایی


– هزینه بالای شرکت بازرگانی برای پخش عمده مواد غذایی
– هزینه بالای جذب انواع خودروهای حمل و نقل مواد غذایی با قابلیت نگهداری از کالا با دمای مناسب
– عدم دسترسی به تمام شهرها از نظر جغرافیایی به منظور پوشش کامل خرده‌فروشان
– مدیریت پیچیده در زمینه نحوه سفارش‌گیری، حمل محصول، حسابداری مالی، نگهداری از مواد غذایی و غیره.


بهترین بازرگانی پخش عمده مواد غذایی آنلاین در مشهد


شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی آنلاینبسیاری در سراسر کشور فعالیت دارند. به این معنی که در هر شهر شرکت‌های توزیع عمده مواد غذایی متعددی فعالیت می‌کنند و محصولات تولیدی برندهای مختلف را ارائه می‌دهند.
از آنجایی که مشهد در صنعت تولید و عمده فروشی آنلاین مواد غذایی امروزه این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های شرق کشور تبدیل شده است که مواد غذایی متنوع را بین خرده‌فروشان پخش می‌کند. به طور کلی باید بگوییم که استان خراسان به دلیل داشتن سابقه تاریخی و مذهبی غنی، نسبت به دیگر استان‌های کشور فعالیت‌های تجاری بیشتری دارد.


پس به راحتی می‌توانید به انواع شرکت‌های عمده فروشی آنلاین مواد غذایی در مشهد دسترسی داشته و هر آنچه که نیاز دارید را بدون واسطه تهیه کنید. این استان در منطقه مرزی واقع شده است و تاجران و بازرگانان زیادی مواد غذایی از کشورهای دیگر را وارد و محصولات تولیدی کشورمان را به کشورهای همسایه صادر می‌کنند. به همین دلیل کارخانه‌های تولید کننده مواد غذایی در این استان بسیار زیاد است و زمینه عرضه و پخش عمده مواد غذایی آنلاین را نیز فراهم کرده است.


به طور کلی باید گفت که مشهد دارای موقعیت مطلوبی برای تولید و پخش انواع مواد غذایی است و توزیع این مواد غذایی تولیدی با کیفیت بر عهده عمده فروشان و شرکت‌های عمده فروشی آنلاین مواد غذایی به صورت حضوری و اینترنتی است.


بازرگانی گلستانی بزرگترین شرکت پخش عمده مواد غذایی آنلاین در مشهد


یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های پخش و توزیع مواد غذایی در مشهد، شرکت بازرگانی گلستانی است. در واقع این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های فعال در عرصه تامین و توزیع مواد غذایی در شرق کشور فعالیت دارد و امکان سفارش عمده محصولات غذایی از سراسر کشور مخصوصا شرق کشور از این شرکت بازرگانی وجود دارد.

می‌توان گفت که شرکت بازرگانی گلستانی با تعداد قابل توجهی از خرده فروش در سراسر کشور به ویژه نیمه شرقی را تحت پوشش خود قرار داده و مواد غذایی مورد نیاز این خرده فروشان اعم از سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، کافه‌ها و غیره را تامین می‌کند.


تمام مواد غذایی که در شرکت پخش گلستانی به خرده فروشان عرضه می‌شود از برندهای معتبر داخلی است که با بسته‌بندی مناسب و با نظم و رعایت نکات بهداشتی برای حمل و نقل محصولات همراه است. با توجه به رعایت تمام استانداردها برای حمل و نقل مواد غذایی باعث شده است که شرکت بازرگانی گلستانی به یکی از معتبرترین شرکت‌های پخش عمده محصولات غذایی مشهد تبدیل شود.

البته بیشترین موفقیت این شرکت به دلیل مدیریت استراتژیکی است که از آن برخوردار است. به طوری که برخورداری از یک سیستم برنامه‌ریزی درست و تعهد در زمان عمده فروشی آنلاین مواد غذایی می‌تواند توسعه و پیشرفت را برای شرکت‌های پخش مواد به همراه داشته باشد. البته اغلب شرکت‌های بزرگ تامین و توزیع مواد غذایی از این مدیریت استراتژیک برخوردار هستند.

محصولات شرکت پخش عمده مواد غذایی آنلاین از کجا تامین می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌های اغلب شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی آنلاین، تامین کالاهای فروشگاه اینترنتی خود است. چرا که فروشگاه‌های آنلاین و سوپر مارکت‌های عرضه مواد غذایی این چالش را ندارند و تنها محصولات موجود در مغازه را وارد سایت فروشگاهی خود می‌کنند و وقتی محصولی توسط یک مشتری ثبت سفارش شد، آن محصول را برای خریدار ارسال می‌کند. اما یک شرکت پخش عمده مواد غذایی معتبر که به صورت آنلاین فعالیت دارد در ابتدا باید با تمام شرکت‌های تولیدی وارد مذاکره شود تا بدون واسطه از مراکز تولید نسبت به عرضه مواد غذایی متنوع اقدام کند.


بنابراین کسانی که شرکت پخش عمده مواد غذایی به صورت فیزیکی و حضوری دارند، معمولا ویزیتورهای شرکت‌های مختلف تولید کننده مواد غذایی به آنها مراجعه می‌کنند و به آنها سفارش خرید محصول می‌دهند. سپس خرده‌فروشان و مغازه‌داران از آنها محصولات غذایی مختلف را جهت فروش در مغازه خود خریداری می‌کنند تا به دست مشتریان خود برسانند. اما یک فروشگاه اینترنتی عمده فروشی این طور نیست،

بنابر تقاضای شرکت‌های تولید کننده مواد غذایی، محصولات مختلف از برندهای معتبر و شناخته شده را در وب سایت خود درج می‌کند تا صاحبان سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و کافه‌ها بدون واسطه و بدون وقفه زمانی، محصولات خود را به صورت آنلاین و با قیمت عمده خریداری کنند.
ویژگی‌های پخش عمده و آنلاین مواد غذایی همانطور که گفته شد، پخش عمده مواد غذایی آنلاین مزایای بسیاری دارد که در ادامه به بیان برخی از این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.


باز گذاشتن دست مشتری برای پرداخت هزینه سفارش


یکی از راه‌های جلب رضایت مشتریان خرده فروش، قرار دادن گزینه‌های مختلف برای پرداخت هزینه سفارش است. در این رابطه تسویه حساب از طریق درگاه‌های پرداخت، کارت به کارت و پرداخت در محل گزینه بسیار مطلوبی است.
بهره‌مندی از تخفیف ویژه در فروش فوق‌العاده پخش عمده مواد غذایی آنلاین یکی از تکنیک‌هایی که در فروش و پخش عمده مواد غذایی آنلاین مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، بهره‌مندی از تخفیف در فروش فوق‌العاده به مدت محدود است. خرده فروشان از این فرصت برای خرید محصولات با کیفیت با قیمت مناسب و پایین‌تر از نرخ بازار استفاده می‌کنند.


امکان مشاهده مشخصات دقیق مواد غذایی


یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های شرکت بازرگانی پخش عمده مواد غذایی به صورت آنلاین این است که جزییات دقیق و صحیحی از محصولات اعم از قیمت، نوع بسته‌بندی، وزن، نام برند و غیره را در صفحه محصول درج می‌کند. همچنین توضیحات مختصری در رابطه با محصول مورد نظر مشتریان ذکر شده است تا آنها را برای انتخاب محصولات مختلف راهنمایی کند.


البته در بخش توضیحات محصول علاوه بر ذکر مجوزها، نشان استاندارد و سیب سلامت، درباره میزان ارزش غذایی محصول نیز اطلاعات دقیقی ارائه می‌شود تا افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند از میزان کالری و چربی آن کالای خاص اطلاع پیدا کند و سپس اقدام به خرید کند.


تحویل سریع سفارشات مشتریان


وقتی از فروشگاه‌های اینترنتی پخش عمده مواد غذایی خرید می‌کنید، سفارشات ظرف مدت کوتاهی به دست مشتریان می‌رسد. این سرویس مناسب و سریع برای ارسال محصولات مورد توجه بسیاری از خرده فروشان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.


بهره‌مندی از خدمات هزینه ارسال رایگان


در سیستم توزیع و پخش عمده مواد غذایی به صورت آنلاین یک خدمات ویژه توسط شرکت بازرگانی گلستانی برای مشتریان در نظر گرفته است و آن بهره‌مندی از خدمات هزینه ارسال رایگان است. در واقع مشتریان بعد از ثبت سفارش کالای مورد نظر خود فقط قیمت محصول را می‌پردازند و هزینه‌ای بابت حمل و نقل و هزینه ارسال محصول پرداخت نخواهند کرد.


داشتن تعامل سازنده شرکت پخش عمده مواد غذایی آنلاین با مشتریان رمز موفقیت هر کسب و کاری، مشتری مداری است. وقتی محصولات به صورت حضوری عرضه می‌شود، مشتری ابهامات و سوالات خود را همان لحظه از شما می‌پرسد. اما در خرید اینترنتی از طریق مرکز پخش عمده مواد غذایی آنلاین این امکان به صورت مستقیم وجود ندارد و مشتریان تنها می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنند. بنابراین مشتریان می‌توانند، از طریق شماره‌های درج شده در سامانه آنلاین برای تماس و دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر ارتباط بگیرند.


ارائه ضمانت و عودت کالا


فروشگاه آنلاین مویرگی به منظور جلب نظر و اطمینان مشتریان، خدمات ضمانت و عودت کالا را فراهم ساخته است. در واقع وقتی به مشتری بابت کیفیت و اصالت کالای خریداری شده ضمانت داده می‌شود، خریدار با خیال راحت‌تر سفارش خود را ثبت می‌کند و راحت‌تر می‌تواند به فروشگاه آنلاین اعتماد کند. البته این ویژگی‌ در مورد مواد غذایی فاسد شدنی شرایط متفاوتی دارد و باید با کارشناسان فروش در این رابطه هماهنگی لازم را داشته باشید.


برخورداری از سیستم رسیدگی به شکایت مشتریان


برخورداری از نیروهای متخصص صنایع غذایی در بخش رسیدگی به شکایات مشتریان یک مزیت محسوب می‌شود. به طوری که مشتریان می‌توانند از طریق نرم افزار ثبت و رسیدگی، شکایات خود را بیان کنند تا توسط مرکز توزیع و تامین کنندگان محصولات به این شکایات رسیدگی ‌شود.


آشنایی با خدمات شرکت بازرگانی گلستانی


شرکت بازرگانی گلستانی (سهامی عام) فعالیت خود را از سال۱۳۷۱ با هدف توزیع و پخش محصولات تولیدی شرکت‌های مواد غذایی و لبنی با راه‌اندازی سامانه آنلاین توزیع و عمده فروشی آنلاین مواد غذایی آغاز کرده است. دفتر مرکزی این شرکت در مشهد واقع شده است و در انبار مرکزی این مجموعه به مساحت 2 هزار مترمربع بیش از ۱۴۳ نیروی کارآزموده در سراسر استان خراسان مشغول به کار هستند.

عمده فعالیت شرکت پخش عمده مواد غذایی آنلاین، بخش و توزیع محصولات لبنی و مواد غذایی رستورانی و هتلی است. بنابراین تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و عمده فروشی‌ها می‌توانند تحت پوشش توزیع پخشش شرکت بازرگانی گلستانی قرار گیرند.
دوره ویزیت مشتریان بستگی به نوع فعالیت آنها از ۳ تا ۷ روز خواهد بود. زمان تحویل کالا در هنگام اخذ سفارش نیز بین ۱ تا ۳ روز طول می‌کشد. جهت بهره‌مندی از این خدمات به مویرگی فروشگاه آنلاین و پخش عمده مواد غذایی مراجعه کنید.


کلام آخر

در این مطلب شما را با خدمات شرکت بازرگانی گلستانی به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های فعال در حوزه پخش عمده مواد غذایی آنلاین آشنا کردیم. همچنین مزایای و معایب خرید فروشگاه‌های بزرگ همچون سوپرمارکت‌ها، رستوران‌های زنجیره‌ای و مراکز تهیه غذای بیمارستان‌ها و سلف سرویس دانشگاه‌ها و غیره از فروشگاه آنلاین مویرگی پرداختیم.

بنابراین در صورت نیاز می‌توانید از طریق این پخش کننده مواد غذایی از تولید کنندگان با برندهای مختلف کرده به صورت عمده خرید کنید و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.