برنامه توزیع بازرگانی گلستانی
برنامه توزیع بازرگانی گلستانی

برنامه توزیع بازرگانی گلستانی بصورت پخش مویرگی در دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی بدین شرح زیر می‌باشد. مشتریان گرامی با توجه به برنامه معین شده در جداول زیر می‌توانید با ثبت سفارش در سایت مویرگی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز خود نمایند. شایان ذکر است که نرخ باربری در این شیوه برای شهرستان‌های استان خراسان رضوی و استان خراسان شمالی 2.5 درصد از مبلخ فاکتور خواهد بود.

پخش مواد غذایی در مشهد

مشتریان گرامی در سطح مشهد مقدس می‌توانند سفارشات خود را همه روزه از طریق همین سامانه ثبت نمایند و در روز بعد بصورت رایگان درب فروشگاه خود تحویل بگیرند. روش توزیع در این سامانه بصورت پخش مویرگی است و مشتری بایستی در هنگام تحویل بار در محل نشانی درج شده در سامانه حضور داشته باشد.

برنامه توزیع بازرگانی گلستانی در خراسان رضوی

بدین وسیله به اطلاع مشتریان و کاربران محترم فروشگاه اینترنتی مویرگی می‌رساند زین پس می‌توانند از خدمات پخش مویرگی در شهرستان‌های استان خراسان رضوی و شمالی بهره‌مند شوند. شهرهایی که تاکنون در استان خراسان رضوی فعال شده‌اند عبارتند از: نیشابور، گلبهار، قوچان، چناران، طرقبه، شاندیز، سبزوار، درگز، سرخس و فریمان می‌باشد.

برنامه توزیع در این شهرها عبارتند از:

شهرستانبرنامه توزیع
نیشابورهر روز
خروهر روز
قدمگاههر روز
طرقبههر روز
شاندیزهر روز
گلبهارهر روز
گلمکانهر روز
چنارانهر روز
قوچانهر روز
سیدآبادهر روز
تربت حیدریههفته‌ای یکبار
ملک آبادهفته‌ای یکبار
کاشمرهفته‌ای یکبار
فریمانهفته‌ای یکبار
سرخسهفته‌ای دوبار
مزدآوندهفته‌ای دوبار
درگزهفته‌ای یکبار
برنامه توزیع استان خراسان رضوی

برنامه توزیع بازرگانی گلستانی در خراسان شمالی

شهرهایی که در برنامه توزیع پخش مویرگی بازرگانی گلستانی قرار دارد عبارتند از: فاروج، شیروان و اسفراین می‌باشد.

شهرستانبرنامه توزیع
بجنوردهفته‌ای یکبار
اسفراینهفته‌ای یکبار
شیروانهفته‌ای یکبار
فاروجهفته‌ای یکبار
برنامه توزیع استان خراسان شمالی

شهرهایی که در مسیر این مقاصد نیز باشند نیز می‌توانند از خدمات پخش مویرگی استفاده نمایند. مسئولیت عدم تطابق مسیر مشتری با مسیر پخش با مشتری است.

نحوه سفارش گذاری

شما مشتری گرامی می‌توانید با استفاده از فروشگاه اینترنتی مویرگی اقدام به تأمین اقلام مورد نیاز فروشگاه خود نمایید. در این روش شما با وورد به به بخش فروشگاه و یا ورود به بخش دسته بندی ها و یا جستجو در نوار جستجو اقدام به یافتن اقلام مورد نیاز خود نمایید. سپس با افزدون کالای خود به سبد خرید نوع و تعداد اقلام مورد نیاز خود تعیین می‌نمایید. سپس در نهایت با ورود به صفحه تسویه حساب اقدام به تکمیل سفارش می‌نمایید. پس از تأیید پرداخت سفارش شما در نوبت ارسال قرار خواهد گرفت.

پخش مواد غذایی

پخش مویرگی یکی از رویه‌های تأمین و توزیع و مواد غذایی است که در آن موزع با در اختیار داشتن یک خودروی یخچالدار اقدام به توزیع فاکتورهای مشتریان می‌پردازد.

بازرگانی گلستانی با در اختیار داشتن شبکه گسترده تأمین و توزیع مواد غذایی بزرگترین سازمان پخش مویرگی در شرق کشور به حساب می‌آید و با برندهای معتبر و محبوب همکاری دارد.

بازاریابی مویرگی گونه‌ای از انواع بازاریابی است که فروشنده در آن با توجه به مسیرهای مشخص شده در شهر اقدام به سفارش گیری از مشتریان می‌کند. فروشنده می‌تواند بصورت حصوری یا تلفنی اقدام به اخذ فاکتور نماید.

بازرگانی گلستانی بزرگترین مرکز پخش مواد غذایی در شرق کشور است که با کادری مجرب و ناوگان بزرگ خود توانسته شهم بزرگی از تأمین و توزیع مواد غذایی در منطقه را سبب شود.

پخش بازرگانی گلستانی شامل چه اقلامی می‌شود؟

پخش بازرگانی گلستانی شامل طیف وسیعی از مواد غذایی می‌شود که به تفضیل عبارتند از:

پخش عمده کنسرو

پخش عمده لبنیات

پخش عمده سس و افزودنی‌ها

پخش عمده کره حیوانی

پخش عمده کره گیاهی یا مارگارین

پخش عمده محصولات تکنفره هتلی و رستورانی

پخش عمده محصولات فله لبنیاتی