برند کاله
کاله و معرفی 5 محصول آن

کاله برندی از شركت توليد و توزيع فرآورده‌هاي لبني سولیکو است که با توليد محصولات با كيفيت توانسته ‌است سهم قابل توجهی از بازار مصرف را به خود اختصاص دهد. این برند محصولات متنوعی اعم از شیر، ماست، پنیر، کره، خامه، دوغ، بستنی را تولید و روانه بازار کرده است. اما در این بین با تکیه بر خلاقیت و نوآوری نیروهای متخصص خود و جهت جلب نظر اغلب مصرف‌کنندگان توانسته است محصولات جدیدی را تولید و عرضه کند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 محصول جدید از این برند بپردازیم تا برای یکبار هم شده طعم و مزه آنها را امتحان کنید.

معرفی محصولات جدید کاله

این شرکت که تحت نام هلدینگ سولیکو و با نام برند کاله شناخته می‌شود با داشتن 16 گروه تولیدی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید فرآورده‌های لبنی در ایران است که بخشی از نیاز لبنیات کشورهای همسایه را نیز تامین می‌کند. بیش از 400 نوع فرآورده لبنی از قبیل شیر، ماست، کره، پنیر، خامه، دوغ، بستنی و همچنین دسرهایی بر پایه شیر جزو تولیدات این کارخانه است. یکی از نقاط قوت این شرکت ایجاد تنوع بسیار زیاد در محصولات تولیدی و توجه به ذائقه مصرف‌کنندگان در تولید و عرضه محصولات جدید است.

میزان نوآوری در این شرکت به میزانی است که توانسته در بازار ایران محصولات جدیدی چون کفیر، ماست لاکتیویا، ماست یونانی، ماست سون، ماست دولایه ترکی ، پنیر آمل، ماست میوه‌ای و انواع نوشیدنی‌ها را برای اولین بار تولید و توزیع کند. از پرطرفدارترین این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.       کفیر، محصول جدید کاله

کفیر محصول دیگری از شرکت بانی چاو ایرانیان است که  دارای دو محصول نوشیدنی کفیر و ماست کفیر است. نوشیدنی کفیر ناری در دو نوع نوشیدنی کفیر کلاسیک و لایت و ماست کفیر ناری در دو نوع پرچرب و کم ‌چرب به بازار عرضه شده است. کفیر به دلیل داشتن مواد پروبیوتیک و داشتن سطح بالایی از تیامین، کلسیم، فولات، ویتامین‌های گروه K و بیوتین از رشد باکتری‌های مضر جلوگیری کرده و به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

2.      پنیر لاکتیکی کاله

پنیر لاکتیکی که طی فرآیند تخمیری، آب موجود در بافت جامد پنیر جدا و منقبض می‌شود از دیگر محصولات این شرکت است. این نوع پنیر سنتی انعطاف‌پذیر نیست و به راحتی روی نان نمی‌نشیند. پنیر لاکتیکی کاله از نظر غذایی یک خوراکی سبک به حساب می‌آید و به همین دلیل بسیاری از مصرف‌کنندگان به آن گرایش پیدا کردند. البته این کارخانه طیف گسترده‌ای از پنیر اعم از پنیر آمل، پنیر لبنه، پنیر خامه‌ای ویلی، پنیر سفید و غیره تولید و عرضه کرده است.

3.     ماست همزده سون کاله

ماست سون پرچرب یک نوع ماست همزده است که در سبد خرید خانواده‌های ایرانی به خوبی قرار گرفته است. این محصول جدید کاله در بسته‌بندی‌های 450 گرم، 900 گرم، 1500 گرم و 1900 گرم سطلی و 2200 گرم دبه‌ای طراحی و تولید شده است و بنا بر نیاز و حجم روزانه مصرف‌کنندگان در بازار موجود است.

4.     نوشابه لاکیدو کاله

این نوشیدنی حاوی قند شیر (لاکتوز) و کلسیم است و همین ویژگی باعث شده است که نوشیدنی لاکیدو نسبت به سایر نوشابه‌های معمولی، قند مضر کمتر داشته باشد و آسیب کمتری به سلامتی دهان و دندان وارد کند. بنابراین نوشابه لاکیدو بهترین جایگزین برای نوشابه‌های معمولی محسوب می‌شود و می‌توانید این محصول را با طعم‌های مختلف از بازار تهیه کنید.

5.     دسر محصول جدید کاله

دسر از جمله ماده غذایی شیرینی است که اغلب بعد از غذای اصلی سرو می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.  شرکت بانی چاو با هدف دسترسی راحت‌تر و بهتر مصرف کنندگان به دسرهای محبوب ایرانی و بین‌المللی اقدام به تولید این محصولات با کیفیت و مناسب با ذائقه ایرانی کرده است. در این راستا دسرهای مختلف اعم از انواع پودینگ، شیربرنج، پاناکوتا، ترایفل، تیرامیسو، قهوه‌های سولاته و غیره جزو دسته محصولات دسر کاله به شمار می‌آیند. جهت خرید 5 محصول جدید کاله می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مویرگی مراجعه کنید.

کلمه کلیدی: محصول جدید کاله