پنیر تک نفره هتلی را آنلاین بخرید
پنیر تک نفره هتلی را آنلاین بخرید

پنیر تک نفره هتلی یکی از محصولات استراتژیک در طیف محصولات هتلی به حساب می‌آید. هتل‌ها مصرف کننده اصلی محصولات تک نفره هستند. یکی از این محصولات که به شدت مورد توجه قرار دارد. پنیر تک نفره هتلی عموماً در بسته بنده 30 گرم طراحی و تولید می‌شود. این مقدار مناسب برای مصارف تک نفره است و هتل‌ها و مهمانپذیرها برای تأمین و تجهیز منوی صبحانه خود لاجرم به سمت این گونه محصولات روی می‌آورند.

محصولات تک نفره هتلی

محصولات تک نفره هتلی در طیف‌های متنوعی تولید می‌شود. پرفروش‌ترین محصول تک نفره هتلی پنیر تک نفره هتلی می‌باشد. ار دیگر محصولات تک نفره هتلی می‌توان به مربا تک نفره هتلی اشاره نمود. مربا تک نفره معمولاً در بسته‌بندی‌های 25 گرمی تولید می‌شود. این محصولات در بسته‌بندی آی‌ام‌ال تولید و عرضه می‌شود. از دیگر محصولات تک نفره هتلی می‌توان به عسل تک نفره هتلی اشاره نمود. عسل تک نفره به دو شکل تولید می‌شود. یک محصول که در بسته بندی‌ آی‌ام‌ال تولید می‌شود و برای مصرف صبحانه در نظر گرفته می‌شود. یک محصول دیگر بصورت ساشه تک نفره می‌باشد که برای صرف چای و دمنوش بکار می‌رود.

از دیگر محصولات تکنفره هتلی می‌توان به کره تک نفره اشاره کرد که آن نیز در دو نوع تولید می‌شود. یک نوع آن که در ورق‌های آلومینیومی است که برای صرف صبحانه در نظر گرفته شده است. نوع دیگر در بسته بندی آی‌ام‌ال می‌باشد که برای صرف چلو استفاده می‌شود. از دیگر محصولات تک نفره هتلی می‌توان به ماست تک نفره هتلی و دوغ تک نفره هتلی اشاره کرد.

پنیر تک نفره هتلی یک محصول پرفروش

پنیر تک نفره هتلی از محصولاتی است که نیاز آن در هر هتل و مهمانسرایی محرز است. پنیر تک نفره هتلی در دو نوع وجود دارند. نخست گونه آی‌ام‌ال آن است که بصورت ظرف‌های کوچک 30 گرمی تولید می‌شود. نوع دیگر این محصول همان پنیر مثلثی می‌باشد که برند روزانه در آن ید طولایی دارد.

پنیرهای هتلی شرکت بل روزانه

شرکت بل روزانه که صاحب سه برند روزانه، گاوخندان و کیبی می‌باشد که در تولید پنیرهای مثلثی می‌باشد برندهای شخصی به حساب می‌آیند. در ادامه با برخی از انواع این محصولات آشنا می‌شویم.

پنیر مثلثی روزانه

روزانه برندی است که به تولید پنیر سفید خود شناخته می‌شود. پنیر مثلثی روزانه شهرت زیادی داشته و در انواع و مقادیر مختلف تولید می‌شود. از نظر نوع این انواع به ساده و طعم دار تقسیم می‌شود. پنیر مثلثی فلفل و پنیر مثلثی سیر و سبزیجات در دسته انواع طعم دار قرار می‌گیرند. از نظر مقدار نیز در دو نوع 8 عددی و 16 عددی تولید می شود.

پنیر مثلثی گاو خندان

گاو خندان برندی از شرکت بل روزانه است که پنیر پروسس در اشکال مثلثی و در مقادیر 8 عددی و 16 عددی تولید می‌کند.

پنیر کیبی

کیبی یکی دیگر از برندهای شرکت بل روزانه است که به تولید انواع پنیر از جمله پنیر سفید، پنیر خامه‌ای و پنیر یونانی در اشکال مکعبی اقدام می‌کند.

آشنایی با دیگر پنیرهای تک نفره هتلی

پنیر تک نفره خرم

شرکت خرم با تولید پنیر خامه‌ای تک نفره وارد رقابت برای محصولات هتلی شده است. این محصول در بسته‌بندی آی‌ام‌ال و در وزن 30 گرم تولید می‌شود.

پنیر تک نفره پگاه

شرکت صنایع شیر ایران پگاه با تولید پنیر لبنه خود سهمی از بازار محصولات هتلی را از آن خود کرده است. این محصول در بسته‌بندی آی‌ام‌ال و در وزن 30 گرم تولید می‌شود.

پنیر تک نفره صباح

شرکت صباح با تولید پنیر خامه‌ای سعی در رقابت در بازار محصولات هتلی دارد. این محصول نیز در بسته‌بندی آی‌ام‌ال و در وزن 30 گرم تولید می‌شود.

پنیر تک نفره کاله

شرکت بانی چاو ایرانیان کاله نیز با تولید انواع پنیر تک نفره هتلی نقش متفاوتی را در صنعت محصولات هتلی بازی می‌کند. این شرکت با تولید پنیر لبنه آنا در وزن 30 گرم و در بسته‌بندی آی‌ام‌ال این بازی را آغاز نموده است. همچنین این شرکت با تولید پنیر 30 گرمی ریکو تنوع محصولات هتلی خود را بالا برده است.